AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Ble akkurat oppringt (ja, kl tre om natta) av ei dame med nordnorsk dialekt som ringte fra "kundeservice" og skulle stille meg et spørsmål. I ørska som jeg er sa jeg "hæ, nå?!", og så sa hun "ja, det går fort. Heter du *navnet mitt*?" Jeg svarte bare ja, og så sa hun takk og ha det bra. Og så la hun på. Nå etterpå synes jeg det er ekkelt. Ser at det er et skjult nummer og hun sa ikke kundeservice for hva for noe... Er det tulleringing, eller hva? Noen som har opplevd lignende? Er det mulig å finne ut hvem som har ringt når nummeret er skjult?Anonymous poster hash: 86447...b9c
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Har du noen venner som har nordnorsk kjæreste? Jeg tror ikke det er så enkelt å finne ut hvem som ringte. Du må nesten spørre venner og bekjente om de kan sjekke om de har ringt deg opp i natt. Kan være at ei dame har snappet til seg telefonen i det minuttet det tok. Sjekk også fakturaen på mobilen din over anrop, det kan hende det står der. Tror det tar et par dager før det synes. Endret 2. februar 2014 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Hm, har sikkert mange kjente med nordnorsk kjæreste, er student og det er folk fra hele landet her i byen... Kan liksom ikke helt forstå om det var noe svindelforsøk heller, siden hun ikke spurte meg om noe annet enn navnet mitt... Og det hadde jeg jo allerede presentert meg med da jeg tok telefonen (helt automatisk, lærte å si det da jeg var lita og hadde fasttelefon)...Anonymous poster hash: 86447...b9c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Du har ikke kontakt med noen burde "ikke burde ha kontakt med" ? Altså har deg med noen som har kjæreste? Anonymous poster hash: 967d8...8e4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå