Gå til innhold

Mini-bukplastikk og fettsuging av mage+hofter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har gjort det her?

Hvor lenge var du hoven? Og hvor hoven var du?

Hvor lenge hadde du vondt? (Når kunne du reise deg opp av sengen/gå normalt igjen?)

Jeg gjorde dette for 6 dager siden og er så hoven at magen er større enn før, og jeg klarer ikke gå rett og ikke legge meg ned/reise meg selv. Bruker fortsatt smertestillende og føler ikke det hjelper noe. Skal selvfølgelig kontakte kirurgen i morgen, men vil høre litt om andres opplevelser. Finner for det meste bare om full bukplastikk, og det er jo en helt annet operasjon:-)

Anonymous poster hash: 50a39...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er mini bukplastikk og hva kostet det??



Anonymous poster hash: 6a75f...805
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare tatt fettsuging, og jeg var veldig hoven. Den verste hevelsen gikk ned etter tre måneder, da kunne jeg se ting. Jeg synes det var vanskelig å gå i ca to uker, men jeg hadde faktisk problemer med å gå langt en stund. Å ha på bukser kunne jeg også glemme



Anonymous poster hash: 99877...a51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, AB #4! Da er det nok fettsugingen som gjør at det er vondt/ømt/hovent.. Overalt hvor jeg leser om bukplastikk så er det bare fryd og gammen etter et par dager og ingen plager.. Blir så irritert, hehe.

Anonymous poster hash: 50a39...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, AB #4! Da er det nok fettsugingen som gjør at det er vondt/ømt/hovent.. Overalt hvor jeg leser om bukplastikk så er det bare fryd og gammen etter et par dager og ingen plager.. Blir så irritert, hehe.

Anonymous poster hash: 50a39...dbe

Bare hyggelig.

Jeg var selv veldig frustrert på at jeg ikke så noe forskjell. Jeg hadde smerter, og kunne ikke som deg gå. Og når jeg skulle gå så gikk jeg rart. Trodde jeg skulle klare å være på jobb etter en uke, men jeg var faktisk hjemme i to uker. Og når jeg var på jobb etter det, så var det vondt å sitte for lengre. Så jeg sto foran PCen av og til istedenfor. Puter hjalp litt, men det beste var å ligge. Og jeg er fortsatt litt nummen etter bedøvelsen. Er ikke så mye informasjon å finne på nettet, eller ikke mye jeg kan sammenligne min opplevelse med.

Anonymous poster hash: 99877...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...