Gå til innhold

Linsevæske og linseetui


Gjest Dizzy88

Anbefalte innlegg

Gjest Dizzy88

Hvilken linsevæske bruker dere? Jeg bruker Pure moist, men lurer på om andre har tips til gode eller om denne er god nok. Virker ikke ut som hun som anbefalte den var så sikker i hva hun sa. Bruker Acuvue Oasys linser.

Når dere lufttørker linseetuiet, legger dere det bare på badeskjenken eller legger dere d opp ned på et håndkle feks?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PureMoist er absolutt kompatibel med acuvue oasys ja, så det kan du fint fortsette å bruke. Linsevæsken BioTrue er hakket mer kompatibel, men er du fornøyd med PureMoist kan du bare fortsette med den. Jeg bruker selv PureMoist til Biofinity-linser.

Etter at du tar på linsene dine så vasker du linseetuiet (med linsevæske) og deretter legger du det opp ned på håndkle eller papir. På den måten gjør du det mest hygienisk riktig :).

Anonymous poster hash: 5e37e...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Kan jeg hvis linsene føles tørre, ta di ut og skylle med linsevæsken eller bør jeg bruke saltvann?

Du kan bruke begge deler, spiller liten rolle hvilken :). Men skal linsene ligge i det over tid må det være linsevæske og ikke saltvannsløsning :-)

Anonymous poster hash: 5e37e...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...