AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Hva er det med de der som legger en til lista, legger en av igjen alt ettersom humøret??? Har en sånn greie gående og nå er det fjerde gangen han vil så gjerne bli venn... Anonymous poster hash: e471c...031
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Det der skjer meg også, jeg har en idiotkamerat som blir pottsur og fjerner meg fra FBlista med ujevne mellomrom. Sist var det da jeg kastet ut ham og en annen venninne fra nachspiel her klokken 0730 en søndagsmorgen. Han sendte en venneforespørsel noen dager senere, men da hadde det der skjedd så mange ganger at jeg gav en beskjed om at den her gangen skulle han få stå utenfor lista, han vet jo hvor jeg bor, så han får jo tak i meg.
Marie90 Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Folk ombestemmer seg vel ettersom noen ikke legger ut interessante bilder. Jeg har aapen insta, saa jeg legger knapt merke til det. Hvis du har lukket og man maa be om request, hadde jeg bare droppet de som er av og paa hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Folk ombestemmer seg vel ettersom noen ikke legger ut interessante bilder. Jeg har aapen insta, saa jeg legger knapt merke til det. Hvis du har lukket og man maa be om request, hadde jeg bare droppet de som er av og paa hele tiden. Den forklarer ingenting om hvorfor det skjer gjentatte ganger med samme person, nysgjerrig kanskje... Endret 4. februar 2014 av Gjest
oeas Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Hva er det med de der som legger en til lista, legger en av igjen alt ettersom humøret??? Har en sånn greie gående og nå er det fjerde gangen han vil så gjerne bli venn... Anonymous poster hash: e471c...031 Hva er det med dem? Er det noe med dem, da? På face kan jeg være enig med deg at det kan være spesielt. Selv ville jeg latt være å lagt dem til etter hvert, rett og slett fordi jeg ikke gidder å måtte legge dem til hele tiden, etter hvert som at vedkommende ombestemmer seg. Med mindre det var noen jeg kjente veldig godt da, og ønsker å ha dem på face. Men på twitter, instagram og andre sosiale medier legger jeg knapt merke til at folk kommer og går. Jeg gjør jo det selv, så, ja, da er jo praksisen annerledes på disse nettsidene.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har en på Facebook, som skjuler sin egen side for meg med jevne mellomrom. I år har hun skjult sin side for meg tre ganger, og åpnet opp for meg tre ganger. Hun er litt paranoid og ikke helt frisk, så jeg bryr meg ikke så mye om dette. Om det hjelper henne så versågod. Anonymous poster hash: 1c34f...f12
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har en på Facebook, som skjuler sin egen side for meg med jevne mellomrom. I år har hun skjult sin side for meg tre ganger, og åpnet opp for meg tre ganger. Hun er litt paranoid og ikke helt frisk, så jeg bryr meg ikke så mye om dette. Om det hjelper henne så versågod. Anonymous poster hash: 1c34f...f12 Fjern henne fra listen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå