AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 https://24.media.tumblr.com/0c6c8bbeeb8d629372b4cfe387fdfd5e/tumblr_n0a29v6Z9v1top10oo1_500.jpg Dette er drømmekroppen. Helt perfekt, og jeg vil se slik ut. Min mage ser nesten slik ut(ikke meg, fant det på google): http://storage.sfd.pl/1/images2009/20091109133837.JPG Jeg veier 3 kg mindre enn hun på bildet. Jeg har begynt å trene på gruppetimer på treningssenteret. Er med på corebar, styrketimer og kondisjonstimer. Tenker jeg skal prøve yoga og/eller pilates også, for å bli litt smidigere. De to siste ukene har jeg trent 4 ganger i uken ca. Neste uke ser det ut til at det kan bli 5 dager. Er dette god nok trening for å få en slik kropp? Hvor lang tid vil det ta før jeg kan vente resultater? Jeg prøver å spise sunt også, og tror jeg har et brukbart kosthold.. men jeg gidder ikke telle kalorier akkurat. Anonymous poster hash: 17234...1a3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Treningsopplegget er bra det. Bare ikke brenn deg ut med å gå for hardt ut i begynnelsen. Hvor lang tid det vil ta, er umulig å si. Anonymous poster hash: bc2e0...f7b 3
Fame Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Du har ikke godt av å trene så mye. Kroppen trenger en hviledag innimellom slik at musklene kan slappe av litt. Ellers begynner du bare å bryte de ned. 2-3 ganger i uka er bra til å begynne med.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Hvis jeg tar f.eks corebar på mandag, hviler på tirsdag, corebar på onsdag, kondisjon på torsdag og fredag, hvile på lørdag, styrke på søndag. Det er bare 1 time på hver. Er det for mye altså? Hvordan foreslår dere at jeg legger det opp i så fall? Har ikke egentlig peiling på sånt.. synes det er så gøy bare, så jeg vil jo trene hele tiden -TS Anonymous poster hash: 17234...1a3
Fame Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Hvis jeg tar f.eks corebar på mandag, hviler på tirsdag, corebar på onsdag, kondisjon på torsdag og fredag, hvile på lørdag, styrke på søndag. Det er bare 1 time på hver. Er det for mye altså? Hvordan foreslår dere at jeg legger det opp i så fall? Har ikke egentlig peiling på sånt.. synes det er så gøy bare, så jeg vil jo trene hele tiden -TS Anonymous poster hash: 17234...1a3 Jeg foreslår at du trener på mandag, slapper av tirsdag, trene onsdag, slapper av torsdag, trene fredag, slapper av lørdag og trener søndag, osv. Kroppen har ikke godt av å trene hver eneste dag, selv om du synes det er gøy Spørs selvfølgelig hvor hard du trener, men det virker som om du prøver å trene hardt. 2
isbjørnungen Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Du må ihvertfall finne en bedre fordeling av treningen gjennom uken - ikke styrke/kondis 2 dager på rad.
Gjest Runforit Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Du vil aldri kunne se slik ut. Kroppen din har helt andre forutsetninger. Men at du vil ha den beste utgaven av din egen kropp er oppnåelig. Innta et moderat underskudd så fettprosenten går ned og tren jevnt så du bli fIt. Det er et maraton ikke et race. Du må endre livsstilen din permanent og da vil du få en kropp som er i god form året rundt resten av livet. 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Du kan ikke se sånn ut, du har for høye hofter og vil ikke kunne få de formene hun har. Sett deg et mål som er realistisk for DEG og din kropp, det der er ikke det. Anonymous poster hash: fe596...cee 6
Jetlag Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Den dama har silikonpupper og har sannsynligvis operert seg flere ganger for å få drømmekroppen sin. https://24.media.tumblr.com/0c6c8bbeeb8d629372b4cfe387fdfd5e/tumblr_n0a29v6Z9v1top10oo1_500.jpg Magen din er slik sier du http://storage.sfd.pl/1/images2009/20091109133837.JPG Det ser helt normalt ut. Hvorfor har du lyst til å se ut som andre mennesker når du egentlig ikke ser fæl ut i det hele tatt. Om jeg så skulle si det selv så er magen din helt normal. Endret 1. februar 2014 av Jetlag 2
Fame Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 Den dama har silikonpupper og har sannsynligvis operert seg flere ganger for å få drømmekroppen sin. https://24.media.tumblr.com/0c6c8bbeeb8d629372b4cfe387fdfd5e/tumblr_n0a29v6Z9v1top10oo1_500.jpg Magen din er slik sier du http://storage.sfd.pl/1/images2009/20091109133837.JPG Det ser helt normalt ut. Hvorfor har du lyst til å se ut som andre mennesker når du egentlig ikke ser fæl ut i det hele tatt. Om jeg så skulle si det selv så er magen din helt normal. Skjønner TS godt jeg. Hadde heller ikke vært fornøyd med den magen. Ikke for å mobbe TS eller noe, men er man ikke fornøyd så er man ikke det. Jeg er heller ikke fornøyd med min og prøver så hardt jeg kan for at den skal bli bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #11 Skrevet 1. februar 2014 Jeg tror jeg sa fra at jeg ikke er hun jenta på bildet:) Det var magen jeg fokuserte på, ikke kroppsbygningen og hoftene(har ikke slike hofter i det hele tatt). Jeg har ganske lik kroppsform som hun på det "fine" bildet faktisk, og er ganske slank ellers. Det er bare at magen min er dvask og udefinert, og det var det jeg ville få fram med det andre bildet. Tror faktisk jeg har et veldig godt utgangspunkt for en slik fin kropp. Angående treningsopplegget, så er det de timene som passer i forhold til resten av hverdagen min egentlig. Kommer ikke til å jogge eller trene styrke på egenhånd. Synes det er dritkjedelig. Holder meg enn så lenge til gruppetimene, som jeg faktisk synes er gøy. Jeg prøver ikke å trene så hardt. Jeg tar det ganske pent egentlig, for jeg er veldig utrent. Tar pauser, hvis jeg blir for sliten. Bruker lette vekter når jeg trener styrke. Og corebar føles ikke så tungt egentlig. Føler ikke at jeg sliter meg ut. Men hvis dere mener det er for mye, så kan jeg jo begrense meg litt da.. for all del:p Jeg er ikke såå misfornøyd med meg selv. Vet at jeg ser ganske normal ut. Men jeg har faktisk ikke trent på noen år. Jeg er naturlig ganske slank, men ser litt dvask ut bare. Er det feil av meg å ville se sunn og trent ut? Ønsker jo bare å stramme opp og få litt mer definert mage. Puppene hennes streber jeg ikke etter, for mine er riktig så fine fra før. -TS Anonymous poster hash: 17234...1a3 2
Gjest *kokos* Skrevet 1. februar 2014 #13 Skrevet 1. februar 2014 Jeg tror jeg sa fra at jeg ikke er hun jenta på bildet:) Det var magen jeg fokuserte på, ikke kroppsbygningen og hoftene(har ikke slike hofter i det hele tatt). Jeg har ganske lik kroppsform som hun på det "fine" bildet faktisk, og er ganske slank ellers. Det er bare at magen min er dvask og udefinert, og det var det jeg ville få fram med det andre bildet. Tror faktisk jeg har et veldig godt utgangspunkt for en slik fin kropp. Angående treningsopplegget, så er det de timene som passer i forhold til resten av hverdagen min egentlig. Kommer ikke til å jogge eller trene styrke på egenhånd. Synes det er dritkjedelig. Holder meg enn så lenge til gruppetimene, som jeg faktisk synes er gøy. Jeg prøver ikke å trene så hardt. Jeg tar det ganske pent egentlig, for jeg er veldig utrent. Tar pauser, hvis jeg blir for sliten. Bruker lette vekter når jeg trener styrke. Og corebar føles ikke så tungt egentlig. Føler ikke at jeg sliter meg ut. Men hvis dere mener det er for mye, så kan jeg jo begrense meg litt da.. for all del:p Jeg er ikke såå misfornøyd med meg selv. Vet at jeg ser ganske normal ut. Men jeg har faktisk ikke trent på noen år. Jeg er naturlig ganske slank, men ser litt dvask ut bare. Er det feil av meg å ville se sunn og trent ut? Ønsker jo bare å stramme opp og få litt mer definert mage. Puppene hennes streber jeg ikke etter, for mine er riktig så fine fra før. -TSAnonymous poster hash: 17234...1a3 Hvis du ikke trener hardt, er det ikke noe vits, iallefall ikke når det gjelder styrke. Begrens styrketreninga til 3 dager i uka, og ta i når du holder på! Da trenger kroppen litt hvile mellom hver økt, så annenhver dag er fint. Og husk sunn mat og mye søvn!
Gjest Teta Skrevet 1. februar 2014 #14 Skrevet 1. februar 2014 Er enig i at hun på bildet hadde en fantastisk figur!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Hvis du ikke trener hardt, er det ikke noe vits, iallefall ikke når det gjelder styrke. Begrens styrketreninga til 3 dager i uka, og ta i når du holder på! Da trenger kroppen litt hvile mellom hver økt, så annenhver dag er fint. Og husk sunn mat og mye søvn! Men jeg bør kanskje begynne i det små, og heller jobbe meg oppover, i stedet for å begynne på skikkelig hardtrening med en gang? Anonymous poster hash: 17234...1a3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Noen som vet ca hvor lang tid det vil ta å få en slik kropp? Kan jeg få det fram til sommeren? Eller er det snakk om lengre tid enn det? Jeg er jo som sagt ganske slank fra før. Er 165 og veier 53 kg. -TS Anonymous poster hash: 17234...1a3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 Du må ned i fettprosent for å se slik ut. Anonymous poster hash: 4aef3...de2 3
Gjest BabyBlue Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Synes ikke den kroppen var så urealistisk. Har sett mange før/etter bilder, og der er det noen som har gått fra å være skikkelig utrente til å bli skikkelig fit. Bare fokuser på å virkelig styrke kjernemuskulaturen din, pluss at du sikkert må en del ned i fettprosent. Tror nok at du mer eller mindre må bygge lange, slanke muskler, da det ser ut som om denne jenta ikke bare er normalt slank som resultat av cardio. Er overraskende hvor mye styrketrening som kan ligge skjult bak en slik kropp, selv om mange tenker at de bare skal brenne fett. Hvordan er kostholdet forresten?
Kreps1 Skrevet 2. februar 2014 #19 Skrevet 2. februar 2014 Synes ikke den kroppen var så urealistisk. Har sett mange før/etter bilder, og der er det noen som har gått fra å være skikkelig utrente til å bli skikkelig fit. Bare fokuser på å virkelig styrke kjernemuskulaturen din, pluss at du sikkert må en del ned i fettprosent. Tror nok at du mer eller mindre må bygge lange, slanke muskler, da det ser ut som om denne jenta ikke bare er normalt slank som resultat av cardio. Er overraskende hvor mye styrketrening som kan ligge skjult bak en slik kropp, selv om mange tenker at de bare skal brenne fett. Hvordan er kostholdet forresten? Det finnes ikke noe som heter lange slange muskler. Muskler er muskler. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 Det finnes ikke noe som heter lange slange muskler. Muskler er muskler. Men hvordan man trener kan fint bestemme hvordan musklene blir seende ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå