MsMax Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 I juli møtte jeg en fyr via fritidsaktivitet. Helt til november-desember var det sånn at vi bare hilset til hverandre, null kontakt. I desember ble vi venner på facebook, han flørta no helt siiiinnsykt, og ego som jeg er så likte jeg oppmerksomheten men sa klart ifra at jeg ikke var interessert, og ikke vil jeg ha noe forhold med noen som helst pga personlige årsaker. Flørtingen har likevel ikke stoppa. Altså, han er en veldig ålreit fyr, lett å snakke med, finner ingenting "galt" med han, og hans er absolutt BRA ut! Men jeg er likevel ikke intr i å ha noe forhold med han. På et julebord hvor vi begge var så havna vi på nach, det ene førte til det andre (ja jeg er løs på fylla, og gir egentlig faen i hvem jeg har sex med så lenge jeg finner han attraktiv, deal with it). Vi har snakket om det i ettertid, jeg har forklart situasjonen, at jeg ikke er intr i forhold,og selv om vi hadde sex så betyr ikke det at jeg er forelska i han! Han godtok det, sa at det var greit, han likte det "sånn". Og litt etter litt har vi da hatt sex noen ganger til etter jula. Men noen ganger er han veldig flørtete og "pusher" veldig mot forholds-basen. Nå til hvorfor jeg er ond. Jeg ELSKER oppmerksomheten, jeg ELSKER sexen vi har. Men jeg har null romantiske følelser for han. Har vært totalt åpen om dette hele tiden, og han sier det går bra, han trives med det vi har. Men jeg blir skeptisk når han hele tiden er litt for flørtete, altså flørtete forbi FF-stadiet. Skal jeg tro på han når han sier at han trives med det vi har eller burde jeg rett og slett la han være i fred? Det kleine er jo at vi må fortsette å se hverandre nesten hver dag, så vil ikke lage noen sure miner mellom oss. Yeah yeah... Judge away
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Synes ikke du høres ond ut jeg. Flott at du har vært ærlig, og enda flottere at du faktisk har empati nok til å vurdere å la han være for hans skyld. Så lenge du fortsetter å være ærlig så ser jeg ikke problemet. Kanskje du også kan spørre neste gang du presiserer at du ikke vil ha et forhold om han foretrekker at du holder deg unna for å unngå at han blir såret. Anonymous poster hash: 0b4e4...cc0 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Yeah yeah... Judge away Nei, ingen dømming fra meg. Du har vært ærlig fra første stund så han er klar over hvor du står ang forhold. Du er ikke ond! Anonymous poster hash: ab2de...a1e 3
MsMax Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2014 Synes ikke du høres ond ut jeg. Flott at du har vært ærlig, og enda flottere at du faktisk har empati nok til å vurdere å la han være for hans skyld. Så lenge du fortsetter å være ærlig så ser jeg ikke problemet. Kanskje du også kan spørre neste gang du presiserer at du ikke vil ha et forhold om han foretrekker at du holder deg unna for å unngå at han blir såret. Anonymous poster hash: 0b4e4...cc0 Har faktisk snakket en del om det, da jeg ser på han som en god venn så snakker vi jo en del utenom sex også. Han vil jo gjerne at jeg skal gi han en fair sjangse til å vise hvem han er som kjæreste osv, men han er fornøyd med det vi har også. Men jeg er der at jeg ikke vil at "noen" skal vite om oss, jeg skjuler det jo ikke for noen, men snakker heller ikke om det. Mens han har faktisk bedt meg med på sydentur med et vennepar, bare for å ta et eksempel på hvordan ting er... Får skikkelig dårlig samvittighet overfor han, samtidig som jeg som sagt elsker oppmerksomheten og trives med han slik som det er NÅ. Jeg har null interesse av å ta det noe videre.
MsMax Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2014 Nei, ingen dømming fra meg. Du har vært ærlig fra første stund så han er klar over hvor du står ang forhold. Du er ikke ond! Anonymous poster hash: ab2de...a1e Vant til at slik oppførsel blir dømt nord og ned her inne
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Jeg synes det er slemt, han har jo tydeligvis følelser for deg, så jeg synes du skal la han være ifred.
MsMax Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2014 Jeg synes det er slemt, han har jo tydeligvis følelser for deg, så jeg synes du skal la han være ifred. Er litt det jeg tenker og. Men samtidig... Han er en voksenmann i 30-åra.. Kan han ikke passe på seg selv?
OnlyGemini Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Du er ikke ond så lenge du spiller med åpne kort. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Er litt det jeg tenker og. Men samtidig... Han er en voksenmann i 30-åra.. Kan han ikke passe på seg selv? Er ikke slemt, menn gjør dette mot kvinner hele tiden. Kjør på! Anonymous poster hash: 206d4...88b
kulu-kulu Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 Så lenge du er så ærlig som du skriver,ser jeg ikke problemet her .
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #11 Skrevet 1. februar 2014 Er litt det jeg tenker og. Men samtidig... Han er en voksenmann i 30-åra.. Kan han ikke passe på seg selv? Han burde jo det, men jeg kan forstå at det er vanskelig for han å skjønne at han ikke har sjans når du er glad i han og har sex med han. Det høres jo egentlig ut som dere er i et forhold. Det er jo det en kjæreste er, en venn som man også har sex med. Siden du omtaler han som en god venn så synes jeg du bør droppe én av delene. Enten bare ha sex (og ikke lange samtaler), eller være venner uten det fysiske. Anonymous poster hash: 0b4e4...cc0
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2014 #12 Skrevet 1. februar 2014 Kutt ut den her fyren som så tydelig har følelser for deg. Ikke vær den personen som elsker "oppmerksomhet", som du kaller det. 2
MsMax Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 1. februar 2014 Ikke vær den personen som elsker "oppmerksomhet", som du kaller det. Hvorfor ikke? For å ha det på klart, så er jeg enig i at jeg burde kutte han ut, har gjort det flere ganger,men ha klarer alltid å "overtale" meg til at alt er greit på en måte?! Er ikke lit meg å utnytte noen sånn som det her. Men helt ærlig så er det ganske digg å ha overtaket Som sagt. Jeg er et ONDT menneske
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2014 #14 Skrevet 1. februar 2014 Hvorfor ikke? For å ha det på klart, så er jeg enig i at jeg burde kutte han ut, har gjort det flere ganger,men ha klarer alltid å "overtale" meg til at alt er greit på en måte?! Er ikke lit meg å utnytte noen sånn som det her. Men helt ærlig så er det ganske digg å ha overtaket Som sagt. Jeg er et ONDT menneske Fordi det blir for teit.
MsMax Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 1. februar 2014 Fordi det blir for teit. Er jo ikke teit å få seg et bra ligg med noen som vet hva jeg liker?
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2014 #16 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Er jo ikke teit å få seg et bra ligg med noen som vet hva jeg liker? Hva tror du skjer når han forstår at han blir holdt for narr for oppmerksomhet? Du er ikke redd for å få juling? Endret 1. februar 2014 av Gjest 1
Gjest Inferno Skrevet 1. februar 2014 #17 Skrevet 1. februar 2014 Onde mennesker har ikke empati, så at du har dårlig samvittighet betyr at du ikke er ond. Dette lærte jeg på KG. Forøvrig, om fyren sier det går bra, kjør på. Kan hende flørtinga er ganske uskyldig. Om ikke er det hans problem når dere fører en dialog over det, han vet hvor dere står og er OK med det.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. februar 2014 #18 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Er jo ikke teit å få seg et bra ligg med noen som vet hva jeg liker? Han har følelser for deg og håper du skal ombestemme deg. Han vil overbevise deg om at han er verdt å satse på, men du vil jo ikke. Om det er bare sex for deg, hvorfor ikke finne en som kun ønsker seg pulevenn? Det finnes mange andre menn som ikke vil ha forhold. Endret 1. februar 2014 av Evilposelos
MsMax Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #19 Skrevet 1. februar 2014 Hva tror du skjer når han forstår at han blir holdt for narr for oppmerksomhet? Du er ikke redd for å få juling? Juling blir det ikke. Muggen stemning på fritidsaktiviteten derimot.... Han har følelser for deg og håper du skal ombestemme deg. Han vil overbevise deg om at han er verdt å satse på, men du vil jo ikke. Om det er bare sex for deg, hvorfor ikke finne en som kun ønsker seg pulevenn? Det finnes mange andre menn som ikke vil ha forhold. Ikke sååå lett å finne noen som man går overens med og som tilfeldigvis liker det samme i senga osv Men ser greia..
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2014 #20 Skrevet 1. februar 2014 Juling blir det ikke. Muggen stemning på fritidsaktiviteten derimot.... ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå