Lady Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Ja, hva synes dere? Her er linken til Linni sin kleskolleksjon: http://www.illusion.no/categories/linni-meister . Hot or not? Nå lurer jeg på hva dere synes Endret 1. februar 2014 av Lady
Hvitløk Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Minner meg om klærne til nettbutikkene som alltid dukker opp som reklame på facebook. Husker ikke hva de heter, men for å si det sånn: de blir fort scrollet forbi. 2
Lady Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2014 (endret) Hor er riktig ja! Hor? Edit: så jeg skrev feil nå, hehe. Rettet opp! Endret 1. februar 2014 av Lady 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Ikke pent.. Så litt tacky ut. Anonymous poster hash: 847f4...993 3
AloeVera Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Kjedelig klær og alt for kort for min smak. 1
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Tacky... og det hjelper ikke at hun selv er modellen. Pupper opp under haka er sjelden vakkert! 6
skyflakes Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Er ganske skeptisk til billige klær på slike småtacky nettsider når det ikke engang står hvilket materiale klærne er laget av.. Denne kolleksjonen er nok ikke helt for meg 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Tja...den "Pure -be fantastic" kjolen var litt morsom. Dvs bildet. Ser jo BH-en rett gjennom kjolen. Er det meningen? Anonymous poster hash: 8ed7e...705
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 ikke for meg men smaken er jo ulik, ser mange med denne klesstilen Anonymous poster hash: b09ad...093
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Ingenting spektakulært, kunne kommer fra Nelly og korsettene ser billige ut. Endret 2. februar 2014 av Gjest 1
Gjest Lille-pus Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Ingenting spektakulært, kunne kommer fra Nelly og korsettene ser billige ut. "Korsetter" sa Gjest.... Og jeg ombestemte meg og klikket på lenken... og lukket den igjen da jeg så ordet 'plastspiler'. Game over. Endret 2. februar 2014 av Lille-pus 3
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 "Korsetter" sa Gjest.... Og jeg ombestemte meg og klikket på lenken... og lukket den igjen da jeg så ordet 'plastspiler'. Game over. Nemlig. Korsetter herfra derimot..... 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Må jo tjene sine penger hun og, milliardær kjereste eller ei. Hun er veldig umoden synes jeg. Blir snart 30 år, men oppfører seg som en 19 åring, en bortskjemt 19 åring vel og merke. Altfor store pupper til den lille kroppen hennes, det ser bare tacky ut. Reduser dem med 250 gram og klipp håret i en sveisen frisyre, ro ned sminken så kanskje kan hun bli pen. Anonymous poster hash: d3edf...241 1
Lady Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #17 Skrevet 2. februar 2014 Er ganske skeptisk til billige klær på slike småtacky nettsider når det ikke engang står hvilket materiale klærne er laget av.. Denne kolleksjonen er nok ikke helt for meg Var akkurat det jeg tenkte også! Og korsettene synes jeg var grusomt tacky..
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Tacky. Tacky. Tacky. Og noen har rotet seg bort i Photoshop (bildet av korsettet "Pin Me" http://www.illusion.no/products/pin-me). Dvs. jeg håper det er photoshop-tabbe. Har hun slike pupper i virkeligheten, synes jeg synd i henne Anonymous poster hash: 1f93a...7fb 3
Gjest Keikolina Skrevet 2. februar 2014 #19 Skrevet 2. februar 2014 Tacky. Tacky. Tacky. Og noen har rotet seg bort i Photoshop (bildet av korsettet "Pin Me" http://www.illusion.no/products/pin-me). Dvs. jeg håper det er photoshop-tabbe. Har hun slike pupper i virkeligheten, synes jeg synd i henne Anonymous poster hash: 1f93a...7fb oi da, haha for noen baller.
Gjest Inggolf Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 Må jo tjene sine penger hun og, milliardær kjereste eller ei. Hun er veldig umoden synes jeg. Blir snart 30 år, men oppfører seg som en 19 åring, en bortskjemt 19 åring vel og merke. Altfor store pupper til den lille kroppen hennes, det ser bare tacky ut. Reduser dem med 250 gram og klipp håret i en sveisen frisyre, ro ned sminken så kanskje kan hun bli pen. Anonymous poster hash: d3edf...241 Var det ikke klærne/kolleksjonen vi skulle diskutere i denne tråden og ikke hun som person? Jeg ser ikke helt sammenhengen mellom puppestørrelsen hennes og hva man synes om en kleskolleksjon.... 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå