snexi Skrevet 23. mai 2004 #1 Del Skrevet 23. mai 2004 Leverte inn en klokke som kun skulle ha nytt batteri, måtte vente 2 dager før jobben var gjort, og ikke nok med det... HAN HADDE KNUST GLASSET...og prøvde og legge skylden på meg. Verste av alt;det er andre gangen han knuser glasset i en klokke jeg leverer inn. Hadde bestemt meg etter første gangen og aldri sette mine ben i butikken hans, men var så DUM og gjorde det igjen siden det er langt til neste urmaker. Tenk at jeg må krangle meg til at han skal erstatte det, at han har så lite yrkes-stolthet at han tør gjøre noe sånt. Venninden min sier det samme skjedde henne :evil: Han er en amatør- kan ikke forstå at han i det hele kan jobbe med et produkt uten å "legge merke til" i hvilke stand det er i utgangspunktet. Skal ned å krangle [sAKLIG?] med han i morra igjen.... Er ikke det forresten vanlig at de skriver i hvilke stand produktet de får inn er i??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 11. juli 2004 #2 Del Skrevet 11. juli 2004 :o Sikkert lurt å gå til en annen neste gang. Sist gang jeg fikk skiftet batteri i klokken min så tok det bare ca. 5 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 12. juli 2004 #3 Del Skrevet 12. juli 2004 Å få byttet batteri er noe de gjør mens du venter, det tar et par minutter, og de kan da umulig knuse glasset om de gjør dette slik det skal gjøres. Gå en annen plass neste gang, uten tvil. Jeg vet ikke om det er vanligh skrive ned hvilke stand klokka er i når du leverer den inn. Det er ikke vanlig ved batteribytte, fordi det ikke er vanlig å levere den inn for batteribytte, men altså få det byttet mens du står der. Snakk saklig med ham, krangle IKKE, det kommer du ingen vei med. Jeg håper dette ordner seg, og at hverken du eller andre går tilbake dit flre ganger. Da må han jo til slutt gå konk, og dere får kanskje et bedre alterntiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå