snoker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Jeg lurer på om noen her har leid bil på Tenerife før? Hvordan var det isåfall å kjøre på veiene osv, og hvor mye betalte du for leie av bil? Vi drar i mars og vurderer å leie bil en dag eller to for å se mer, men samboeren min er redd for å kjøre i utlandet etter alt han har hørt om grisekjøring (vi har vært en del i tyrkia, tror det er der han har fått skrekken hehe)
momo Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har ikke vært på Tenerife, men kjørt bil på Gran Canaria, Lanzarote og Fuerteventura og Spania fastland. De har fine veier, godt skiltet og ikke grisekjøring. I hvert fall ikke som i Tyrkia. Så vil tror det går veldig fint å kjøre på Tenerife.
Majott Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Det er helt greit å kjøre bil på Tenerife. Ikke verre enn å kjøre i Norge. Det er som regel tett mellom utleiefirma, men du kan også bestille bil hjemmefra. Du kan bestille gjennom alle de kjente, f.eks AVIS, Hertz, Budget osv, eller du kan bestille gjennom Norwegian eller reiseselskapet du skal bruke. Vi reiser til Tenerife i april, og leier bil gjennom Apollo. Der koster det fra kr 780 for 3 dager. Fra kr 1190 for 7 dager. Vi har kjørt på Tenerife før, og vil anbefale å ta en tur til Teide, samt kjøre Mascadalen nedover mot Garachico. Den turen tar jeg gjerne en gang til, men denne gangen skal vi også kjøre mer på nordsiden av øya. Se bilder på linkene under: https://www.google.no/search?q=masca+valley+tenerife&espv=210&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=lKHuUs7ANIOcyQO86YDoCg&ved=0CD8QsAQ&biw=1600&bih=799 https://www.google.no/search?q=masca+valley+tenerife&espv=210&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=lKHuUs7ANIOcyQO86YDoCg&ved=0CD8QsAQ&biw=1600&bih=799#q=garachico&tbm=isch Endret 2. februar 2014 av Majott
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå