Gå til innhold

NY sjokolade med Oreo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser den nå! Den er herliiiig

Anonymous poster hash: 9cbe2...f61
Skrevet

Da er vi to! Mmmmmm

Anonymous poster hash: 6808d...47d

Skrevet

Nå er den observert på CC mat og Kiwi mesna hvis det er noen fra Lhmr området her som er på utkikk etter den.

Anonymous poster hash: 29fb4...b92
Skrevet

åh, jaa !

Den første biten jeg tok var liksom helt grei. Ble litt skuffa. Men så spiste jeg bare mer, og den ble bare bedre for hver bit :fnise:

Anonymous poster hash: 469d8...ca8

Skrevet

Noen som har sett den i Bergen? Jeg har kikket etter den siden 1.februar men ikke sett den enda. Har sjekket ut en ICA-butikk, Rema 1000 her jeg bor og Joker. Venninnen min har sett litt på Kiwi og Rimi, men ikke sett den, men kanskje en eller annen matvarekjede i Bergen har fått den inn? Jeg vil smake den nå snart!

Jeg fant den på Rimi i Fyllingsdalen :)

Skrevet

Jeg fant den på Rimi i Fyllingsdalen :)

Jeg fant den på Rimi i Håkonsgaten i går etter tips fra ei venninne. Så hurra, nå er den endeleg å få tak i Bergen også :)

Jeg synes ikke den skuffet, den er mektig, men god :)

Gjest Silverstream
Skrevet

Kjøpte min Oreo sjokoladeplate på Coop Mega i dag, 40%. Tror den kosta litt over 20kr ..... 31kr for sjokoladeplate kjøper jeg ikke, det synes jeg er litt i overkant. Derfor venter jeg alltid på salg og kjøper med meg en hel haug til neste salg igjen :fnise:

Gjest bustyvel
Skrevet

Nå er den observert på CC mat og Kiwi mesna hvis det er noen fra Lhmr området her som er på utkikk etter den.

Rema1000-butikkene på Lhmr har også fått den inn. Litt tørr synes jeg, men ellers nam!

Skrevet

Rema1000-butikkene på Lhmr har også fått den inn. Litt tørr synes jeg, men ellers nam!

Hvilken Rema. Var innom strandtorget senest i går,og da hadde de den ikke. Men kanskje de har den på den ved Nymosvingen,Søre Ål eller ved fårberggata?

Skrevet

Så den på Coop Prix idag, 35kr!

Sinnsykt :-D

Ser kvalm ut da..

Gjest bustyvel
Skrevet

Hvilken Rema. Var innom strandtorget senest i går,og da hadde de den ikke. Men kanskje de har den på den ved Nymosvingen,Søre Ål eller ved fårberggata?

Alle skal ha, men jeg tipper den går veldig fort unna, Strandtorget hadde den i går morges :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg lurer på om denne får flere sider enn lakris isen fra Dream...

Skrevet

Jeg synes ikke den smakte så veldig oreo..

Skrevet

Den var helt grei, men så utrolig mektig. Synes den var altfor søt, det kilte i munnen av søthet, og det er ikke en god ting. Kommer nok ikke til å kjøpe den igjen, da kjøper jeg heller en av de andre variantene. Skuff :(

Anonymous poster hash: 26415...3b8
Skrevet

vi har på jobben ( coop obs hypermarked mariero i stavanger) :P

Anonymous poster hash: ffa8a...9a2
Skrevet

Synes ikke denne var noe særlig jeg. Kjente ikke noe til oreosmaken i den.. Smakte rett og slett som vanlig melkesjokolade, kjedelig.

Skrevet

Fant den på Rema 1000. Synes den var god. Men enig i at Milka varianten er bedre.

Skrevet

Smakte den i dag! Syns den var helt ekstremt god, må definitivt kjøpes igjen

Skrevet

Så den i butikken i dag, og klarte ikke stå imot. Den er farlig god, syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...