Gå til innhold

NY sjokolade med Oreo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så den i dag på CC mat Lhmr,men det så jo mindre ut enn de andre sjokoladeplatene.Jeg trodde den var i 200 grams plate,men det jeg så var ikke det

Anonymous poster hash: 29fb4...b92
Skrevet

Jeg så den i dag på CC mat Lhmr,men det så jo mindre ut enn de andre sjokoladeplatene.Jeg trodde den var i 200 grams plate,men det jeg så var ikke det

Det er fordi de har en konkurranse nå med den der forsvunnede biten, så de må gjøre resten av sjokoladen litt større for å gjøre opp for biten så man fortsatt får 200 gram når man kjøper. oreoen er ikke med i konkurransen, så den har vanlig 200g strl;D

Skrevet

Det er fordi de har en konkurranse nå med den der forsvunnede biten, så de må gjøre resten av sjokoladen litt større for å gjøre opp for biten så man fortsatt får 200 gram når man kjøper. oreoen er ikke med i konkurransen, så den har vanlig 200g strl;D

Men den her var mindre enn vanlig melkesjokolade,og den er jo fremdeles i 200 gram. Og den så ikke så stor ut som 200 gram heller.

Skrevet

Men den her var mindre enn vanlig melkesjokolade,og den er jo fremdeles i 200 gram. Og den så ikke så stor ut som 200 gram heller.

Neei, de har lagt til litt ellers på sjokoladene i alle storplantene :-D

Skrevet

Fant oreo, polly og smørbukk sjokoladene på Coop mega i dag :D

Anonymous poster hash: 6808d...47d

Coop Mega er bestandig tidlig ute, det liker vi. Sikkert tomt allerede:O

Anonymous poster hash: 099a5...1d1

Gjest Santa Barbara
Skrevet

Åh, den må jeg smake, men skal vedde på at den koster 50-60 kr.

Skrevet

Bunnpris har fått inn! i hvert fall der jeg var innom i dag.

Anonymous poster hash: a8929...156
Skrevet

Coop Mega er bestandig tidlig ute, det liker vi. Sikkert tomt allerede:O

Anonymous poster hash: 099a5...1d1

Ja, jeg var på Coop Mega i 7 tida i dag, og da var det 2 Oreo igjen. Jeg tok den ene, og han bak meg tok den andre. :fnise:

Anonymous poster hash: 6808d...47d

Skrevet

Åh, den må jeg smake, men skal vedde på at den koster 50-60 kr.

Tror jeg betalte 31,90 på bunnpris.

Skrevet

Nokon som veit om dei har den kring Åsane storsenter? Meny, Kiwi, Rema 1000, Rimi...?

Skrevet

Neei, de har lagt til litt ellers på sjokoladene i alle storplantene :-D

Da må de andre ha blitt veldig store,men hadde de ikke 100 grams på deli. Er det noe sjans for at det var den jeg så.?For er ganske sikker på at denne ikke var på 200. Kan jo svippe innom en dag og sjekke.

Gjest Santa Barbara
Skrevet

Tror jeg betalte 31,90 på bunnpris.

Jøss, det var jo billig.

Gjest BabyBlue
Skrevet

OMG. Polly peanøtt sjokolade. Det må bare bli dødsdigg???

Oreo derimot blir søtt på søtt, foretrekker nesten sjokolader med en smak som bryter litt med det andre.

Skrevet

Da må de andre ha blitt veldig store,men hadde de ikke 100 grams på deli. Er det noe sjans for at det var den jeg så.?For er ganske sikker på at denne ikke var på 200. Kan jo svippe innom en dag og sjekke.

Oreo platen er 190 g

Anonymous poster hash: a2787...f3b

• Liker 1
Gjest vaskosi
Skrevet

De selger Oreo-platen på Rimi, og den er (som anonym ^ sier) 190gram. Den smaker også SINNSYKT godt. Kjøpte den ved første øyekast :laugh:

Annonse
Skrevet

Jeg måtte jo prøve og den var grei nok, men ikke noe jeg kjøper igjen med mindre den kommer på tilbud til 19,90 pr stk. ;)

:heks:

Skrevet

Jeg måtte jo prøve og den var grei nok, men ikke noe jeg kjøper igjen med mindre den kommer på tilbud til 19,90 pr stk. ;)

Coop extra i Rogaland har den nedsatt til 19,90 nå ;) Vet ikke om det gjelder hele landet.

Skrevet

Coop extra i Rogaland har den nedsatt til 19,90 nå ;) Vet ikke om det gjelder hele landet.

Haha - helt ny og allerede på tilbud? Eller kanskje introduksjonspris?

Skrevet

Haha - helt ny og allerede på tilbud? Eller kanskje introduksjonspris?

Så en annonse i lokalavisa, det gjaldt alle freia-platene, og oreo var også avbildet ;)

Skrevet

Så en annonse i lokalavisa, det gjaldt alle freia-platene, og oreo var også avbildet ;)

Vi får ta en tur på coop Extra i morgen og se om det stemmer. ;)

Takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...