AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #41 Skrevet 3. februar 2014 Tror de selger parfyme på parfymeri, vita og sånt. Anonymous poster hash: a8929...156
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #43 Skrevet 3. februar 2014 Du kan nok fint være tjukk uansett. Organene kan nemlig pådra seg fett fra sånn mat og 4-5 ganger i uka er virkelig ikke bra. Jeg mente at man trenger ikke å se tjukk ut selv om man elsker sjokolade... Og jada, jeg er da fullt klar over at organene mine helt sikkert er fettete. Men det får være mitt problem, og ikke ditt. Og jeg spiser heller ikke sjokolade 4-5 ganger i uka hver uke. Anonymous poster hash: 469d8...ca8
Gjest crazycatlady Skrevet 3. februar 2014 #44 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Bedre å spise en liten bit sjokolade hver dag enn å spise en kilo i helga. Jeg har aldri smakt oreo, men syns ikke det ser så godt ut. Kanskje fordi jeg generelt ikke er så glad i kjeks. Tåler ikke hvete/gluten heller, så må bare holde meg unna. Endret 3. februar 2014 av RusaPåBrus
twirlX Skrevet 3. februar 2014 #45 Skrevet 3. februar 2014 Bedre å spise en liten bit sjokolade hver dag enn å spise en kilo i helga. Jeg har aldri smakt oreo, men syns ikke det ser så godt ut. Kanskje fordi jeg generelt ikke er så glad i kjeks. Tåler ikke hvete/gluten heller, så må bare holde meg unna. De selger oreokjeks uten gluten:-) Men om du ikke liker kjeks er det jo lite vits:P Oreosjokoladen jeg har smakt fra milka er egentlig ikke i nærheten av oreokjeksene da - det er melkesjokolade med sånn hvit krem inni og pittesmå kjekskuler inni (Y)
Gjest crazycatlady Skrevet 3. februar 2014 #46 Skrevet 3. februar 2014 De selger oreokjeks uten gluten:-) Men om du ikke liker kjeks er det jo lite vits:P Oreosjokoladen jeg har smakt fra milka er egentlig ikke i nærheten av oreokjeksene da - det er melkesjokolade med sånn hvit krem inni og pittesmå kjekskuler inni (Y) Gjør de? Aldri sett. Kanskje jeg må smake likevel da. Liker jo noe kjeks, men ikke alt. Stratoskjeksene f.eks er gode og glutenfrie. Milkasjokoladen høres digg ut, men er sikkert fløte/smør i den kremen. Jeg tåler melk og laktose nemlig, er melkefettet jeg ikke tåler. Tåler fint lett og skummet melk, mager kesam, yoghurt basert på lett/skummet melk, ost uten fløte osv. Så heldigvis kan jeg spise sjokolade. :D
Severus Skrevet 3. februar 2014 #47 Skrevet 3. februar 2014 De kjeksene heter cookie-o's finnes i fri for hylla
Gjest crazycatlady Skrevet 4. februar 2014 #48 Skrevet 4. februar 2014 Aha, har ikke sett dem jeg enda jeg plukker masse varer fra den hylla. Må se litt nøyere neste gang.
twirlX Skrevet 4. februar 2014 #49 Skrevet 4. februar 2014 Gjør de? Aldri sett. Kanskje jeg må smake likevel da. Liker jo noe kjeks, men ikke alt. Stratoskjeksene f.eks er gode og glutenfrie. Milkasjokoladen høres digg ut, men er sikkert fløte/smør i den kremen. Jeg tåler melk og laktose nemlig, er melkefettet jeg ikke tåler. Tåler fint lett og skummet melk, mager kesam, yoghurt basert på lett/skummet melk, ost uten fløte osv. Så heldigvis kan jeg spise sjokolade. :D Har samme allergi, gikk fint å spise milkasjokoladen iallefall:) Er mer som lys sjokolade egentlig (I)
Gjest crazycatlady Skrevet 4. februar 2014 #50 Skrevet 4. februar 2014 Har samme allergi, gikk fint å spise milkasjokoladen iallefall:) Er mer som lys sjokolade egentlig (I) Å så bra. Men er vel gluten i oreobitene? Eller har de brukt glutenfri oreo i den? Så "artig" at du har samme allergi som meg, den er ikke så vanlig. De fleste reagerer jo på laktosen og kan spise smør, fløte, rømme osv, men ikke melk, mager kesam og ost basert på melk. Jeg blir sett rart på hver gang jeg nevner det for noen. Er visst rart det å ikke tåle melkefett, men tåle laktose.
twirlX Skrevet 4. februar 2014 #51 Skrevet 4. februar 2014 Å så bra. Men er vel gluten i oreobitene? Eller har de brukt glutenfri oreo i den? Så "artig" at du har samme allergi som meg, den er ikke så vanlig. De fleste reagerer jo på laktosen og kan spise smør, fløte, rømme osv, men ikke melk, mager kesam og ost basert på melk. Jeg blir sett rart på hver gang jeg nevner det for noen. Er visst rart det å ikke tåle melkefett, men tåle laktose. Det er slik at det rett og slett blir for tungt for magen:( Gluten i oreobitene ja, men det er noe sånt som en halv kjeks i hver så det utgjør minimalt (I)
Gjest crazycatlady Skrevet 4. februar 2014 #52 Skrevet 4. februar 2014 Det er slik at det rett og slett blir for tungt for magen:( Gluten i oreobitene ja, men det er noe sånt som en halv kjeks i hver så det utgjør minimalt (I) Tungt for magen, ja. Jeg er veldig allergisk og får kraftige kramper av det. Tåler ikke et milligram fløtepulver en gang. Slitsomt å måtte saumfare alt en kjøper, men bedre enn å bli dårlig. En halv kjeks er dessverre nok til å fucke opp magen min fullstendig, det skal ikke mer enn en bitteliten bit til, så da holder jeg meg unna. Fins jo nok av andre gode sjokoladen, heldigvis.
Kamelia83 Skrevet 4. februar 2014 #53 Skrevet 4. februar 2014 Mmm.. Jeg syns den var veldig god Men jeg elsker sjokolade med kjeksbiter i, og sjokoladekjeks var intet unntak
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #54 Skrevet 5. februar 2014 Hvis det er noen som leter etter den i Oslo så så jeg at de har den på Ica på Linderud. Anonymous poster hash: 29fb4...b92
juliane Skrevet 5. februar 2014 #55 Skrevet 5. februar 2014 Jeg ble skuffa. Sjokoladen er altfor tørr, og oreo-smulene tilfører ikke noe spennende smak. Får holde meg til oreo-kaka mi heretter!
Lykkelise Skrevet 6. februar 2014 #56 Skrevet 6. februar 2014 Den var jo skikkelig god! Søren og.. Hehe. Jeg kjøpte den på Rimi:-)
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #57 Skrevet 6. februar 2014 Anonymous poster hash: 90dfc...1a7 Er det Rimi på Slemdal? Var der selv for et par dager siden, og gikk forbi denne stabelen med Oero-sjokolade! :D Anonymous poster hash: 41860...101
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #59 Skrevet 6. februar 2014 Fantastisk god HVOR HAR DU KJØPT?!!? *Hilsen desperat jente* Anonymous poster hash: 131c5...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå