Gå til innhold

Misfornøyd med vippe extensions...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sjekket opp grundig på nettet først. Jeg bor i Trondheim. Stedet hadde fått masse bra tilbakemelding og de hadde lagt ut bilder av kunder som hadde fått på vippeexstensions på facebook siden deres og det så kjempefint ut :) Det er nok veldig proft der jeg var. Virket veldig dyktige og flinke i jobben sin. Men jeg syns det var litt dårlig kommunikasjon med hun jeg var hos om hva jeg ønsket. Hvis jeg skulle hatt på vipper igjen ville jeg nok ikke valgt senior, men master.

Jeg tålte nok ikke limet, så derfor reagerte jeg nok som jeg gjorde. Jeg er fortsatt rød i ansiktet under øynene og tørr. Det ser ut til at det blir en sminkefri uke på meg. Hun som fjernet vippene mine i går fortalte meg at hun heller ikke tålte vippeexstensions. Så jeg er nok bare en av de dessverre. Kommer nok aldri til å prøve det igjen. :(

Okai, det var litt rart for vippene dine så ut som var limt sammen..? Og det skal ikke skje, alle skal være "alene" som vanlige vipper.

Men at du reagerer er ikke helt uvanlig, er noen som gjør det men finnes vist flere typer lim. Så man kan ta prøver (sette på ett par vipper) for å se om man får en reaksjon. Dette var tipset jeg fikk på "min" salong når jeg spurte i hvert fall :)

Anonymous poster hash: ca193...e08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart, viktig at folk deler erfaringer :)

De to stedene jeg kan se kommer best ut er hos Anna som driver annasmakeupworld (der jeg tar det) og Pille som driver Pille studios. Pille er dog litt dyrere.

Har også nylig hørt at det er en som heter Anu som skal gjøre sakene sine ganske godt.

Mulig det er flere som er flinke men hva jeg har lest og erfart så ville jeg startet der i hvert fall :)

Anonymous poster hash: ca193...e08

Å yey! Skal til Pilles på majorstua :danse: håååper det blir bra!

Anonymous poster hash: d292a...b70

Skrevet

Det kjipeste er at de faller av etter halvannen uke, det er noe dritt! Hos meg var det fint helt til de begynte å falle av og det å betale 1000 kr uken eller annenhver uke for å fylle på er for meg og sikkert de fleste ganske uaktuelt :)

Skrevet

Det kjipeste er at de faller av etter halvannen uke, det er noe dritt! Hos meg var det fint helt til de begynte å falle av og det å betale 1000 kr uken eller annenhver uke for å fylle på er for meg og sikkert de fleste ganske uaktuelt :)

Hvor i alle dager tok du dette? Det var veldig dyrt og de holdt heller ikke lenge. Med mindre du er veldig uforsiktig skal de holde lenger enn det.

Anonymous poster hash: e1876...d38

Skrevet

Vippetang fungerer ikke hos meg. Har prøvd.. :( Åja, trodde senior var lærling jeg.. Jeg hater å klage..Føler meg så slem og dum som ikke sa noe i stad når jeg var ferdig. Men da sa jeg det så fint ut, trodde det var finere når jeg så meg i et større speil og fikk på maskara og resten av sminken, men tok feil der.. Har lyst å bare rive de av og sette på de falske vippene mine igjen :(Anonymous poster hash: 55ff1...0c9

Klag (du har fått en mangelfull vare/tjeneste). Det er viktig å klage innen rimelig tid. Du kan ha rett på prisrefusjon(kanskje alle pengene tilbake), eller de er pliktig til å rette opp feilen.

Se forbrukerkjøpsloven og mangel på lovdata.no

Anonymous poster hash: fd663...487

Skrevet

Mine sitter i fire uker før jeg etterfyller, og jeg elsker dem og er nok avhengig.......

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...