Gå til innhold

Misfornøyd med vippe extensions...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok mine av med babyolje på bomulls pad.Bare hold padden over en stund så limet løsner å gni forsiktig nedover med padden til vippene er vekk. Til info så knakk alle mine naturlige vipper ved hjelp av extensions over tid, men jeg kan ikke garantere at ikke babyoljen var en medvirkende årsak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan fjerne vippene ja! Ta å kontakt de på mandag.

Anonymous poster hash: 93c98...ab0
Skrevet

Synes vippene dine såg litt ujevne ut. Ville kontaktet de på mandag og forklart saken.

Anonymous poster hash: dad4a...39f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tok mine av med babyolje på bomulls pad.Bare hold padden over en stund så limet løsner å gni forsiktig nedover med padden til vippene er vekk. Til info så knakk alle mine naturlige vipper ved hjelp av extensions over tid, men jeg kan ikke garantere at ikke babyoljen var en medvirkende årsak.

Takk for tips :) Da er det rett på butikken i morgen og kjøpe babyolje hvis det ikke er bedre og jeg klarer å vente til mandag. Men hvorfor babyolje, hva gjør den? Jeg fikk kjøpte med sånne pads med olje på som jeg skulle bruke istedenfor sminkefjerner og for å rense hver kveld. Men babyolje inneholder vel noe annet.

Regner med de tar penger for å fjerne vippene også? :(

Anonymous poster hash: 55ff1...0c9

Skrevet

Takk for tips :) Da er det rett på butikken i morgen og kjøpe babyolje hvis det ikke er bedre og jeg klarer å vente til mandag. Men hvorfor babyolje, hva gjør den? Jeg fikk kjøpte med sånne pads med olje på som jeg skulle bruke istedenfor sminkefjerner og for å rense hver kveld. Men babyolje inneholder vel noe annet.

Regner med de tar penger for å fjerne vippene også? :(

Limet er oppløselig med olje. Det funker nok med vanlig matolje å

Anonymous poster hash: 65fbb...10b

Skrevet

Limet er oppløselig med olje. Det funker nok med vanlig matolje å

Anonymous poster hash: 65fbb...10b

Åja :) Jeg prøvde med olivenolje i stad, men det funka ikke :fnise:

Skrevet

Vippene er pene, du trenger bare en god (dyr) vippetang.

Anonymous poster hash: e2cd7...078
  • Liker 2
Skrevet

Er det ikke dumt å ta av vippene før du har klaget? Jeg er forøvrig enig med deg om at vippene ikke er spesielt synlig. Hvis det var skikkelig dådyrvipper du hadde lyst på så skjønner jeg at du er skuffet.

• Liker 1
Skrevet

Vippetang fungerer ikke hos meg. Har prøvd.. :(

Åja, trodde senior var lærling jeg.. Jeg hater å klage..Føler meg så slem og dum som ikke sa noe i stad når jeg var ferdig. Men da sa jeg det så fint ut, trodde det var finere når jeg så meg i et større speil og fikk på maskara og resten av sminken, men tok feil der.. Har lyst å bare rive de av og sette på de falske vippene mine igjen :(

Klag kvinne. Du har betalt for det her, og da bør du kreve at de gjør jobben sin.

Anonymous poster hash: 4d0fa...ff4

Skrevet (endret)

Er det ikke dumt å ta av vippene før du har klaget? Jeg er forøvrig enig med deg om at vippene ikke er spesielt synlig. Hvis det var skikkelig dådyrvipper du hadde lyst på så skjønner jeg at du er skuffet.

Ja jeg skal vente, jeg må klage i morgen og be om å få de fjernet. Er ikke noe behagelig å gå med kløe og opphovna tryne akkurat. Det kjennes ut som jeg har gått med den samme øyesminka i flere dager. Den følelsen man får hvis man har sovet med sminke en natt og bare MÅ få fjernet den.. den har jeg nå. Irriterende! :(

Men ja, det var dådyrvipper jeg var ute etter. Så jeg er kjempe skuffet. :snurt:

Der røyk anonymiteten :P Jaja.. hehe

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Sånn skal de ikke se ut nei :(

Jeg gjort den tabben at jeg gikk til en nybegynner først, men skjønte at det ikke ble bra så bestilten time hos ei som har gjort det i seks år. Det ble helt annerledes :-) valgte også lengre vipper.

Også skal man aldri bruke vippetang på extensions.

På bildet ser du dårlig og bra utført vipper på meg:

post-33336-0-91490100-1391370607_thumb.j

Skrevet

Sånn skal de ikke se ut nei :(

Jeg gjort den tabben at jeg gikk til en nybegynner først, men skjønte at det ikke ble bra så bestilten time hos ei som har gjort det i seks år. Det ble helt annerledes :-) valgte også lengre vipper.

Også skal man aldri bruke vippetang på extensions.

På bildet ser du dårlig og bra utført vipper på meg:

attachicon.gifpic20140202204354.jpg

Wow de nederste var jo kjempenydelige! :biggrin: Det var sånn jeg var ute etter også.. Det er så dumt jeg ikke tåler det, da kunne jeg kanskje fått retta det opp.. Men når jeg reagerer på det så er nok det beste å bare fjerne det :( Jeg har sendt mail til de i dag, sto de svarte på mail fortløpende så håper de svarer i morgen. Hvis ikke må jeg ringe til de. Håper bare de ikke sier jeg heller burde bare la de falle av selv ,enn at de fjerner det.. Jeg ser ikke uut.. :grine:

Skrevet

Har ei venninne som ikke tålte vippene men hun gikk til et nytt sted der de kunne sakene sine, også fikk hun en test på et lim som er til sensitive øyne, så skulle hun gå med den testen en stund og hvis de gikk fint kunne hun få vipper. Hun har nå hatt vipper i flere måneder.

Så det er håp ;)

Skrevet

Nå er vippene fjernet! :bolledeig: Ringte dit i dag og fikk komme på en halvtime så fikk jeg fjerna de gratis :biggrin:
Jeg tror nok ikke jeg skal prøve dette mer, uansett om det kanskje fins håp Lisa Marie. Går nok tilbake til mine falske øyevipper fra depend :icon_lol:

Skrevet

Bra du fikk fjernet vippene! :)

Jeg bruker punktvipper fra Eylure, de sitter i alle fall et par uker med Superfix-limet. Kanskje dette kan være noe for deg også?

Skrevet

Til TS.

Det er super viktig å sjekke godt opp stedet du skal ta extensions. I hele Oslo har jeg kun hørt om 2(!) steder som kun får positive tilbakemeldinger.

Har selv tatt vippe extensions i lang tid nå og hadde samme erfaring som deg to ganger. Så leste jeg MASSE på nettet og fant til slutt to steder som var bra. Valgt en av dem og er super fornøyd. Godt der i 9 mnd nå og det blir like bra hver gang :)

Så sjekk opp på nettet først. Bor du i Oslo kan jeg tipse deg.

Anonymous poster hash: ca193...e08
Skrevet

Til TS.

Det er super viktig å sjekke godt opp stedet du skal ta extensions. I hele Oslo har jeg kun hørt om 2(!) steder som kun får positive tilbakemeldinger.

Har selv tatt vippe extensions i lang tid nå og hadde samme erfaring som deg to ganger. Så leste jeg MASSE på nettet og fant til slutt to steder som var bra. Valgt en av dem og er super fornøyd. Godt der i 9 mnd nå og det blir like bra hver gang :)

Jeg sjekket opp grundig på nettet først. Jeg bor i Trondheim. Stedet hadde fått masse bra tilbakemelding og de hadde lagt ut bilder av kunder som hadde fått på vippeexstensions på facebook siden deres og det så kjempefint ut :) Det er nok veldig proft der jeg var. Virket veldig dyktige og flinke i jobben sin. Men jeg syns det var litt dårlig kommunikasjon med hun jeg var hos om hva jeg ønsket. Hvis jeg skulle hatt på vipper igjen ville jeg nok ikke valgt senior, men master.

Jeg tålte nok ikke limet, så derfor reagerte jeg nok som jeg gjorde. Jeg er fortsatt rød i ansiktet under øynene og tørr. Det ser ut til at det blir en sminkefri uke på meg. Hun som fjernet vippene mine i går fortalte meg at hun heller ikke tålte vippeexstensions. Så jeg er nok bare en av de dessverre. Kommer nok aldri til å prøve det igjen. :(

Skrevet

Bra du fikk fjernet vippene! :)

Jeg bruker punktvipper fra Eylure, de sitter i alle fall et par uker med Superfix-limet. Kanskje dette kan være noe for deg også?

Takk for tips! :) Kanskje jeg skal prøve ut dette :transe:

• Liker 1
Skrevet

Til TS.

Hei, kan du tipse meg? :fnise: Jeg har time nå førstkommende lørdag, hos en salong jeg har hørt bra om, men blir litt skeptisk av alt dette ...

Anonymous poster hash: d292a...b70

Skrevet

Hei, kan du tipse meg? :fnise: Jeg har time nå førstkommende lørdag, hos en salong jeg har hørt bra om, men blir litt skeptisk av alt dette ...

Så klart, viktig at folk deler erfaringer :)

De to stedene jeg kan se kommer best ut er hos Anna som driver annasmakeupworld (der jeg tar det) og Pille som driver Pille studios. Pille er dog litt dyrere.

Har også nylig hørt at det er en som heter Anu som skal gjøre sakene sine ganske godt.

Mulig det er flere som er flinke men hva jeg har lest og erfart så ville jeg startet der i hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...