AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Jenter: får dere alltid latterkrampe når en fyr kler av seg og viser penis/ballene? Er det fordi utstyret ser komisk ut, eller teit? Andre grunner? Anonymous poster hash: 83a9b...8f7
Fame Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Uhm, nei? Jeg blir tent og får lyst til å suge både penis og baller.. Hvorfor skulle noen begynt å le av det 1
Gjest Blubberella Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Har aldri fått latterkrampe av det, og det til tross for at jeg ler mye og ofte. Men jeg kan godt glise av å se utstyret.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 det spørs jo i hvilken sammenheng da.. Jeg får ikke latterkrampe hvis vi skal ha sex, men hvis en gutt bare drar ned buksa og viser frem, jo da kan jeg le! Anonymous poster hash: 2fcd5...a0b 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 aldri skjedd. Anonymous poster hash: e1807...df4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Merkelig. Så dere synes dem ser teit ut? Har opplevd at flere jenter lo men de sa bare at sånn er det med menns kjønnsorganer- de er litt latterlige...Anonymous poster hash: 83a9b...8f7
Fame Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Merkelig. Så dere synes dem ser teit ut? Har opplevd at flere jenter lo men de sa bare at sånn er det med menns kjønnsorganer- de er litt latterlige...Anonymous poster hash: 83a9b...8f7 Jeg synes ikke det ser merkelig ut.. Hva slags småbarn har du hatt sex med egentlig..? 2
Bluegreen Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Merkelig. Så dere synes dem ser teit ut? Har opplevd at flere jenter lo men de sa bare at sånn er det med menns kjønnsorganer- de er litt latterlige...Anonymous poster hash: 83a9b...8f7 Kan muligens være nervøs latter? Men hvis en mann røsker av seg klærne og gir meg sitt værste "let`s get it ON"-blikk, så synes jeg det kan bli litt komisk ja. Den stemninga må man liksom bygge opp til, og når man hopper galant over det, til "her er penisen min, hopp på", så kan jeg bli lattermild. Men hvis jeg har lagt opp til sex, og vi har kommet til det punktet der det er natulig at han tar av seg klærne, ville jeg aldri funnet på å le av han. Hadde det omvendte skjedd, hadde jeg snudd på hælen. 1
Gjest New_Girl Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 det spørs jo i hvilken sammenheng da.. Jeg får ikke latterkrampe hvis vi skal ha sex, men hvis en gutt bare drar ned buksa og viser frem, jo da kan jeg le! Anonymous poster hash: 2fcd5...a0b Skjer det ofte?
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2014 #11 Skrevet 1. februar 2014 Jenter: får dere alltid latterkrampe når en fyr kler av seg og viser penis/ballene? Er det fordi utstyret ser komisk ut, eller teit? Andre grunner?Anonymous poster hash: 83a9b...8f7 Menn ser bare snåle ut nakne med mindre de har ereksjon. 2
Gjest Raindrops Skrevet 1. februar 2014 #12 Skrevet 1. februar 2014 Det har skjedd, det kommer litt an på hva han gjør med den. Man kan gjøre mye komedie med en penis. Men i utgangspunktet nei. Hvor gamle er de jentene du skriver om egentlig? Kanskje de ikke er vant til det.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #13 Skrevet 1. februar 2014 Menn ser bare snåle ut nakne med mindre de har ereksjon. Haha hvorfor det?Anonymous poster hash: 83a9b...8f7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #14 Skrevet 1. februar 2014 Det har skjedd, det kommer litt an på hva han gjør med den. Man kan gjøre mye komedie med en penis. Men i utgangspunktet nei. Hvor gamle er de jentene du skriver om egentlig? Kanskje de ikke er vant til det. I starten og midten av tjueårene Anonymous poster hash: 83a9b...8f7
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Haha hvorfor det?Anonymous poster hash: 83a9b...8f7 De gjør nå det nu da.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Jeg ble utsatt for en blotter en gang og fikk latterkrampe. Tror ikke han hadde regnet med det. Jeg klarte ikke å slutte med å le og gliser fremdeles når jeg tenker på det. Anonymous poster hash: 96e41...1fc 3
Ms.Mx Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 Ville nok ledd om han dro av seg buksa og den hadde snurrebart og rød klovnenese, men ellers, nei. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Bare om han driver med show og luftjukker mot dørkarmen eller gjør seg til. Aldri om det skjer i normal setting
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #19 Skrevet 2. februar 2014 En penis ser bare rar ut hvis den ikke står.
Fame Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 En penis ser bare rar ut hvis den ikke står. Synes den ser søt ut da, jeg. Har en sånn greie om at jeg må holde rundt kjæresten sin penis når jeg skal sove..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå