AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Noen som går på det, og ha er din erfaring. Hvilke sykdom har du, siden du bruker det- Hvilke dose startet du på. Hvilke dose er du oppe i nå? Hvordan var den første tiden, og hvordan har du det i dag? Anonymous poster hash: f6712...035
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Jeg skulle ønske jeg kunne si ja, men desverre vil ikke min lege/revmatolog gi meg respet, grunnet det er for lite forskning på LDN i Norge. Jeg har fibromyalgi. Anonymous poster hash: 6dc36...6b4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 jeg har gått på det - startet me 1,5mg en uke/halvannen uke, og økte til 3mg. Har MS, og hadde jo sett på "vårt lille land" på tv at enkelte var så fornøyde. Fikk ingen bivirkninger, men ingen virkinng heller - tok MR før jeg begynte på disse tablettene, og ny MR når det hadde gått et år (og brukte ikke bremsemedisiner i samme periode, derfor jeg tok MR altså, det hadde ikke noe med bruk av LDN å gjøre) Resultat: flere nye hvite flekker på hjernen - så jeg måtte begynne med tradisjonell bremsemedisin igjen. Men altså - jeg fikk ikke økt energi e.l de mnd jeg gikk på LDN - tok i ca 6 mnd før jeg sluttet. Anonymous poster hash: b8bd6...896
Miss Lucky Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Jeg gjør. Har ME. Startet i november med 1,5mg, bruker 6mg nå. Ble ikke noe dårligere av det, og i grunnen ikke noe særlig bedre heller. Eneste forandring jeg merker er at jeg ikke fryser 24/7 lenger. Kommer til å fortsette er par mnd til og håper på bedre virkning.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Jeg lurer veldig på om noen med ME har effekt av LDN. Jeg begynte på LDN i vår, etter å ha vært syk i 5 år. I juni klarte jeg å småjogge!! Av ulike grunner sluttet jeg på LDN, og formen har vært ganske dårlig en stund nå i høst. Kom til å tenke på LDN igjen, om det kunne være grunnen til bedre form sist, og begynte på LDN igjen for noen uker siden. Har ikke prøvd meg på småjogging, men var på kjøpesenter i går uten å bli dårlig (noe som er "umulig" med ME). Har også hatt flere avtaler forrige uke og denne uken, uten å bli spesielt dårlig. Er ikke frisk, men det er som om aktiviteter som før var energityver ikke lenger er det. Er det pga LDN??! Kan det ha så god effekt? 🙏🏻 Anonymkode: 871dc...f68
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Er mange som har god effekt av LDN ja. Selv merker jeg ingen forskjell Får håpe effekten blir værende hos deg Men pass på så du ikke plutselig får en krasj Anonymkode: 6c530...bc0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå