Gå til innhold

Uenige om navnevalg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er soleklart at mødre bestemmer navnet på sin førstefødte, er vi som Gjør hele "jobben".

Anonymous poster hash: 310db...eb1

Ja og jeg antar det er noe du og barnefaren diskuterte og ble enig om at skulle være sånn eller?

Det er jo ikke sånn at han får til å "overta noe av jobben" om han skulle hatt aldri så lyst, så det argumentet bortallfaller faktisk på sine egen totale urimelighet. Bare fordi du fra naturens side er den som må bære barnet fram, så gjør det deg ikke til enehersker (selvom jeg oppfatter at svært mange mødre mener det)

Jeg syns Ingelinn var kjempefint :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig tror jeg du burde gå helt bort fra Ingrid, for navn som ligner blir nesten bare irriterende for deg tror jeg... Når du er så hekta på det kommer du aldri til å synes Ingvild eller andre Ing- navn er fine :)

• Liker 1
Skrevet

Er soleklart at mødre bestemmer navnet på sin førstefødte, er vi som Gjør hele "jobben".

Anonymous poster hash: 310db...eb1

Skjønner godt at du gjemmer deg bak AB-knappen med så tåpelige utsagn som det der :P

• Liker 3
Skrevet

Ingvild

Ingelin

Ina

Ine

Iselin

Velg et navn dere liker begge to, og kan være enige om. Og spør typen din om det er at kameraten brukte Ingrid på sin jente som er årsaken til at han ikke vil bruke det. Det kan gå an å bruke Ingrid, og det kan ikke gå an å bruke Ingrid, -på grunn av det.

Skrevet

Har dere kommet frem til en løsning på??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...