Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2004 #1 Skrevet 23. mai 2004 Kom netopp hjem fra en 4 måneders tur gjennom Asia.Jeg og typen min reiste først til Kina med en ryggsekk på ryggen uten og ha bestilt noe som helst på forhånd!gjett om det var spennende! Vi reiste lenger og lenger sørover.. Fikk sett utrolig mye som fek den kinesiske muren, og fikk lært utrolig mye om den kinesiske kultur.Så reiste vi ned til Vietnam.Startet i Hanoi, en søt romantisk by.Videre bar det nedover til Hoi-An, Hue, Dalat Nah Trang og Ho Chi Minh city. Fikk sydd oss skreddersydde klær, var på Halong Bay og tok en tredagers tur på mekong Delta.Det som var gøy var at vi hele tiden traff andre backpackere som hadde samme reiserute som oss som vi som regel traff igjen andre plasser.Vi fikk tips om og dra der og der og dro neste dag forå skjekke ut.koselig det Etter Vietnam reiste vi fort innom Kambodsja og så til Thailand.Ett fantastisk land det og men mye mer preget av turisme enn Kambodsja og Vietnam.Vi startet med å være en uke i Bangkok.Hadde nok ikke trengt så lang tid der,men dagene forsvant så fort! Deretter reiste vi til Ko Tao, Ko Samui og Koh Phan Ngan.Utrooolig flotte øyer som ligger tett i tett.etter på reiste vi til phi phi og var der i 5 dager.Veldig ødelagt av turismen,men flott og se dette vakre landskapet. Så reiste vi til Krabi som krydde av svensker... :-x Etterpå bar det over til Malaysia.Første stopp var Perhentian Island.Ett paradis.Vi hadde en magisk uke her.Det anbefales på det sterkeste og reise dit.Turkist klart vann,tett itett med palmer og mangen andre packpackere!og selfølgelig-gode dykkermuligheter!Her tok vi dykker lappen!det var så bra!!! Å reise herfra va noe av det værste i mitt liv..der kommer jeg garantert tilbake! Det er noe spesielt og reise som backpacker... gud som jeg savner det livet!! Etterpå reiste vi som de fleste en tur til Singapore for så og reise hjem.. Faaaantastisk tur...
Siam Skrevet 24. mai 2004 #2 Skrevet 24. mai 2004 Var 4 md i Thailand, Vietnam og Kambodsja for 3 år siden, og det er det beste som har skjedd meg! Så jeg skjønner veldig godt at du er i himmelen. Asia er helt fantastisk. Jeg har så lyst til å dra igjen!!! Håper jeg får sjansen til å dra på en backpacker-tur igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Høres flott ut! Kan jeg spørre om hvor mye penger det går med sånn ca. til en slik tur på 3-4 mnd, inkludert flybillett og alt? :-) lena
Siam Skrevet 25. mai 2004 #4 Skrevet 25. mai 2004 Jeg brukte rundt 30.000,- + flybilletter (t/r Bangkok 6.000,- åpen billett med Aeroflot) på 4 måneder
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #5 Skrevet 30. mai 2004 Reiseforsikringer biletter (kilroy reiseselskap), og for ALT betalte jeg til sammen rundt 60.000 for 3 måneder.Vi bodde enkelt,men levde som noen konger da altså..kunne greid det for 40.000 også jeg..mindre og! det er det beste som har hendt meg!
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #6 Skrevet 25. juni 2004 Høres utrolig arti ut!! Du reiste sammen med kjæresten, hva med dere andre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå