Gå til innhold

Hva gjøre...Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har satt meg ut en sofa, Mono modulsofa fra Living. Tenkt lenge ( lang historie ) og nå som jeg har bestemt meg, så har de den ikke lenger

Da var det leting på Finn. Var ikke så mange i den fargen, kun 2 stk. Ringte til en, men en mann skulle komme å se på den, så da var den solgt :(

Og den andre er ikke solgt enda, men den er i Stavanger og jeg bor i Akershus :(

Har ikke jeg maks uflaks? Har sett på andre sofaer, men alle andre er stygge i forhold til den.

Den finnes i andre farger på Finn, kunne jo kanskje gått for det, så kan pappaen trekke over den, men jeg aner jo ikke hva stoffet heter...

Phuuuuu!!!!

Anonymous poster hash: edcce...e80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for hjelp, dere hjalp meg virkelig. Skikkelig respons :)

TS

Anonymous poster hash: 9cd56...56f

Skrevet

Ingen årsak!

Anonymous poster hash: 4c3a0...f9a

• Liker 2
Skrevet

Dessverre TS, slik er Kvinneguiden. Lenge leve! :)

Skrevet

Tusen takk for hjelp, dere hjalp meg virkelig. Skikkelig respons :)

TS

Anonymous poster hash: 9cd56...56f

Det er ikke alle tråder som får svar med en gang, da skriver man gjerne "ingen som kan hjelpe?" eller lignende for å bumpe tråden. Hva håper du å oppnå ved å være sarkastisk?

Anonymous poster hash: bfd54...2bf

• Liker 2
Skrevet

Det kan også lønne seg å ha en overskrift som illustrerer temaet i tråden bedre.

• Liker 5
Skrevet

Det kan også lønne seg å ha en overskrift som illustrerer temaet i tråden bedre.

Nemlig. Og muligens være litt mer konkret med hva du lurer på. Lurer du på om noen har eller hva stoffet heter?

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer fremdeles på hva du vil ha hjelp til?

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Har du bil så kan du jo ta en feriedag eller to for å kjøre til Stavanger for å hente den sofaen.

Endret av Mrs. Random Nick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...