AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Har datet en mann jeg møtte på nettet i en måneds tid. Vi har sett hverandre masse, og tar gjensidig kontakt. Så langt alt bra. Men den siste tiden har jeg blitt mer usikker på han, føler at han trekker seg unna, for han har vært mer travel enntidligere og litt fjern når vi har vært sammen. Jeg liker han godt, men er redd for at han ikke liker meg så godt og for at han dater andre.jeg klarer ikke å slutte å tenke på dette. Noen som har noen hjelpende ord? Anonymous poster hash: ac6ee...9fc
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Dette er vel en av grunnene til at jeg er litt usikker på om nettdating er noe for meg. For de som har profil på flere datesider, har jo uendelig med muligheter til å treffe nye kvinner - i motsetning til de fleste andre som treffer et heller begrenset utvalg... Anonymous poster hash: 5650c...a9e
Nettinettet Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Men hvordan har din oppførsel vært de siste gangene dere har vært sammen? Og hvordan har du oppført deg når han har måtte avlyse? At han trekker seg litt unna eller er opptatt trenger absolutt ikke å bety at han treffer andre, det er nok heller en unnskyldning vi damer bruker for å sikre våre egne følelser og frykten for å ikke være bra nok.
Nettinettet Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Dette er vel en av grunnene til at jeg er litt usikker på om nettdating er noe for meg. For de som har profil på flere datesider, har jo uendelig med muligheter til å treffe nye kvinner - i motsetning til de fleste andre som treffer et heller begrenset utvalg... Anonymous poster hash: 5650c...a9e Men skal ikke målet være å finne en mann som du ikke trenger å være bekymret om konkurransen om? Hvis du er bra, så burde ikke konkurranse med andre være noe å tenke på?? Hvis man tenker sånn, så kan jo ikke mannen gå ut av huset fordi det vil være så mange bra damer han plutselig vil kunne få opp øynene for??
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 TS her Jeg har nok vært litt anspent de siste gangene vi har møttes, fordi jeg har vært så usikker. Blir en skikkelig negativ spiral. Han har faktisk ikke avlyst noen avtaler, men hatt andre planer innimellom. Jeg vet ikke hva han har gjort da, og det er da jeg mistenker at han dater andre. Vet at han har datet noen i løpet av tiden vi har datet, men altså ikke sikker på om han fortsatt gjør det. Jeg vil gi ham frihet og rom, og ikke være krevende og vanskelig. Samtidig vil jeg forsikre meg om det er aktuelt for han med langvarig forhold eller omsette bare er gøy. Vanskelig å vite hvordan jeg skal få til det. Anonymous poster hash: ac6ee...9fc
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Han har jo sikkert andre hobbier enn nettdating da... Kanskje til og med noen venner han treffer på fritiden. Det gjør i hvert fall jeg og da ville jeg ikke avtalt date disse dagene. Anonymous poster hash: 67cde...461
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Tror du skal hoppe over denne mannen nå først som sist. Så usikker og så dater dere bare. Anonymous poster hash: 5650c...a9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå