Gå til innhold

Kunne dere vært sammen med en dame som har hatt sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere vært sammen med en dame som har hatt sex en gang...med fire forskjellige menn kun en gang hver med 1 års mellomrom?

Vel, den siste ble det kanskje 6 ganger med...

For de som er litt trange i nøtta, så møtte jeg Lars da jeg var 19 og hadde en ONS med han en natt.

Deretter møtte jeg Magnus da jeg var 20 og hadde en ONS med han en natt.

Så møtte jeg Erik da jeg var 21 og hadde en ONS med han en natt.

Til slutt møtte jeg Øystein da jeg var 22, og vi hadde oss kanskje 6 ganger iløpet av 2 mnd. Møttes kun i helger på fest..

Vel, nå er dette noen år siden, og jeg har alltid vært singel, så om jeg møter den rette nå - tror dere han kommer til å rygge?

De mennene jeg liker er sånne som ikke har seg med gud og værmann ...

Anonymous poster hash: 65668...af1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være noe problem. Fortid er fortid mener jeg i alle fall.

• Liker 2
Skrevet

Igjen?

Jeg regner med at dette er din tråd, men hvis det ikke er det kan du sikkert lære noe av svarene ettersom TS er i nøyaktig samme situasjon.

• Liker 5
Skrevet

Nei, jeg liker ikke jenter som puler rundt.

Anonymous poster hash: b47f9...695

• Liker 4
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke kommet over tanken på alle de ekle mennene hun har hatt inne i seg.

Anonymous poster hash: f2004...9e2
  • Liker 2
Gjest Seajewel
Skrevet

ONS er kanskje ikke verdt å nevne engang? Men hva er egentlig greia med ONS, hva er så bra med det? Føler du deg ikke tråkka på etterpå? Jeg ville aldri ha vurdert ONS en gang, men dømmer ikke de som gjør det. Bare undrer meg over hvorfor folk gjør sånt. Sex er ikke hellig lenger.

Skrevet

Sex er ikke hellig lenger.

For noen. For noen er det ikke hellig lenger. Men for mange er det fremdeles noe spesielt man deler med andre mennesker. Og folk som ligger rundt, ja, må ta konsekvensene av det.

Skrevet

ONS er kanskje ikke verdt å nevne engang? Men hva er egentlig greia med ONS, hva er så bra med det? Føler du deg ikke tråkka på etterpå? Jeg ville aldri ha vurdert ONS en gang, men dømmer ikke de som gjør det. Bare undrer meg over hvorfor folk gjør sånt. Sex er ikke hellig lenger.

Hva er problemet ditt, egentlig?

• Liker 1
Gjest Seajewel
Skrevet

Hva er problemet ditt, egentlig?

Ikke noe. Og din unnskyldning er?

Skrevet

Ikke noe. Og din unnskyldning er?

unnskyldning for hva?

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke kommet over tanken på alle de ekle mennene hun har hatt inne i seg.

Kjenner du disse 4 mennene, altså? Siden du vet at de er ekle?

Eller er du en som forventer deg en jomfru?

Skrevet

At du bare har hatt sex med 4 menn er positivt, men om jeg fikk vite at 3 av dem var ons og ikke i et mer eller mindre seriøst forhold, hadde jeg stusset og backet unna tenker jeg. Ons er ekkelt og ikke i henhold med mine verdier, da.

Skrevet

Ærlig talt. Dette er da ingenting? Du har hatt sex med 4 personer, og er godt over 22 år. Kjenner folk på din alder som har hatt ONS med 50, og fortsatt er oppegående og normale folk, som har slått seg til ro med mann og barn senere.

Anonymous poster hash: 20950...a5c
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor er antall sexpartnere et tema? Spør du de du dater hvor mange de har ligget med??? Visse ting fra fortiden ar privat, jeg har aldri fortalt kjærestene mine hvor mange jeg har hatt sex med, hvorfor i huleleste skulle jeg det? Hadde noen spurt hadde forholdet vært uaktuelt, man spør ikke folk om sånt!

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min har fortrukket deg fremfor meg. Han og jeg har hatt sex med like mange, men jeg har vært i forhold så har hatt mye mer sex enn han.

Så finnes menn som heller vil ha deg enn de som har hatt fast partner.

Anonymous poster hash: 30441...446
Skrevet

Hvorfor er antall sexpartnere et tema?

På grunn av at folk bryr seg, så klart. Mange liker ikke tanken på at partneren deres har ligget med flere titalls andre, og velger dem derfor bort.

Jeg skjønner ikke problemet. Ser ikke helt hvorfor noen som har ligget med flere titalls i en relativt ung alder ville ønske å være med noen som har noe i mot det heller.

Gjest Eurodice
Skrevet

Nei, jeg liker ikke jenter som puler rundt.

Anonymous poster hash: b47f9...695

Er det greit at gutter gjør det? De ligger nødvendigvis med jenter, hvis de ikke er homofile, da.

Gjest Eurodice
Skrevet

Tilhører du selv dette ekle kjønnet?

Skrevet (endret)

Er det greit at gutter gjør det?

Tror grunnen til at man ikke reagerer når gutter gjør det, er at de ikke anses som potensielle partnere. Jenter reagerer jo på gutter som ligger rundt, de også.

Endret av oeas
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk tror de er dømt til å leve et evig ulykkelig singelliv bare de har hatt sex med mer enn 1 person? Partneren din skal forelske seg i den gode personligheten din, ikke at du har hatt sex med x antall personer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...