AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Jeg er 33 år, og jeg har hatt 5 partnere. Alle har jeg kun hatt sex med en gang(om man kan kalle det sex)men de penetrerte meg og gjorde sitt mens jeg bare lå der. Jeg var veldig uerfaren og var ikke trygg nok på sex - bortsett fra den 5.mannen. Han hadde jeg et lite forhold til som varte et par mnd. Vi møttes kun et par helger i mnd, og det var alt...i fylla ... Vel, etter dette fikk jeg nok, og holdt meg unna menn. Har ikke hatt sex med noen på 10 år. Hadde min første ONS da jeg var 19 år, og deretter var det vel en i året frem til jeg ble 23 år. Da jeg ble 23 år fikk jeg nok, og skjønte at jeg måtte bli trygg på meg selv og å finne meg selv først. 10 år har gått og jeg kjenner på mindreverdighetskompleks, og at jeg ikke er bra nok for noen fordi jeg har hatt så mange partnere...eller ONS om man kaller det. Jeg skjønner ikke at jeg hadde ONS engang, bortsett fra han siste som jeg var litt forelska i, og som jeg holdt på med i et par mnd. Jeg lurer på hva en mann vil tenke om ha får vite om fortiden min? Anonymous poster hash: 5e744...96a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Håper noe kan prate med meg, for jeg er veldig langt nede, og lurer på om det er verdt å leve et liv i ensomhet pga de dumme tingene jeg har gjort som veldig ung... Anonymous poster hash: 5e744...96a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 5 partnere når man er 33 er jo egentlig ikke noe særlig mye! Hvis en mann ikke vil ha deg av den grunnen... ja, da er han ikke en mann du vil være i lag med! Men tror ikke noen kommer til å bry seg. Anonymous poster hash: bcabc...d22 23
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 5 partnere i din alder er ikke mye! Anonymous poster hash: e191a...cd9 13
Dolly-Duck Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 du har hatt 5 partnere, det er ikke spesielt mye. Jeg vet ikke om noen menn ( i virkelig live, her på kg finnes de) som hadde droppet ei pga 5 partnere:)
Wiola Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Skjønner ikke hvorfor du ser på fem partnere som et problem? Jeg ville heller sett på det at du ikke har hatt sex på ti år som et problem, for deg selv vel å merke.. 14
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 5 partnere i din alder er ikke mye! Anonymous poster hash: e191a...cd9 Men dere må huske på at disse 5 partnerne var fra jeg var 19 til jeg var 23 år, og det var vel 4 ONS og 1 forhold. Når jeg tenker etter er det 4 partnere! Det var 3 ONS og 1 forhold, for det året jeg ble 23 hadde jeg ikke sex med noen... så alt dette skjedde mellom jeg var 19-22 år. Er så lenge siden alt dette, så jeg husker det egentlig ikke. Husker ikke hvordan det var engang. Anonymous poster hash: 5e744...96a
bruker_K Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 fem stykk? jeg trodde du mente at dette var for lite, før jeg leste ferdig.. ikke bekymre deg. jeg er mye yngre enn deg, og har hatt fire ganger ditt antall... guttene jeg treffer blir ikke redd av dette. noen, ja, men DU har virkelig ingen grunn til bekymring. 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Skjønner ikke hvorfor du ser på fem partnere som et problem? Jeg ville heller sett på det at du ikke har hatt sex på ti år som et problem, for deg selv vel å merke.. For meg er det mye da jeg helst skulle ha bare hatt en. Har aldri hatt behov for å ha mange partnere. Jeg begynte ikke å tenke før jeg ble 22/23 år. Jeg har jo sex med meg selv og er veldig fornøyd med det, men savner kanskje det lille ekstra som man får i et forhold. Anonymous poster hash: 5e744...96a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 fem stykk? jeg trodde du mente at dette var for lite, før jeg leste ferdig.. ikke bekymre deg. jeg er mye yngre enn deg, og har hatt fire ganger ditt antall... guttene jeg treffer blir ikke redd av dette. noen, ja, men DU har virkelig ingen grunn til bekymring. Men jeg har møtt en mann nå,og jeg er redd han kanskje ikke liker det ... Anonymous poster hash: 5e744...96a
Pene sko... Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 (endret) 5 er jo ingenting. At du angrer på enkelte av disse er jo normalt siden det var ONS i fylla med menn som du i edru tilstand ikke ville rørt med ildtang engang, men likevel, 5 er ingenting, og du har dessuten lært av dine tabber, og du har holdt deg unna menn i 10(!) år for å finne en du er trygg og sikker på. Du er 33 år - alvorlig talt. Det er ingenting å bekymre seg for. Unge og dumme har vi alle vært. Alle har noe de angrer på. Det er ikke alt man gjør i ung alder som er lurt, men bare man lærer av det, så er det fint. Endret 28. januar 2014 av Pene sko... 9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 Du, det er ikke mye, selv om det var over en periode på 4-5 år. Ingen jevnaldrende gutter du møter vil synes det er mye. Anonymous poster hash: f2227...1e1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #13 Skrevet 27. januar 2014 Men kjære deg, 5 partnere er da ikke mye? Jeg er 22 og har hatt sex med 9 stk. Syntes ikke du skal beskymre deg for livet pga det. Anonymous poster hash: d29f2...9a5 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #14 Skrevet 27. januar 2014 Normalt å angre altså, hvis du nå føler det ikke er noe du kan stå for. Men det er null stress! Ingen mann kommer til å bry seg og er han mann nok kommer han ikke til å spør en gang. Har selv hatt 5 og jeg er 22, ALLE venninnene mine utenom om 2 har hatt over ti. Slapp av. Nesten så jeg tror dette er troll og ironi pga av seksuell partner antall trådene her inne. Anonymous poster hash: e7314...17e 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #15 Skrevet 27. januar 2014 5 er jo ingenting. At du angrer på enkelte av disse er jo i og for seg normalt siden det var ONS i fylla med menn som du i edru tilstand ikke ville rørt med ildtang engang, men likevel, 5 er ingenting, og du har dessuten lært av dine tabber, og du har holdt deg unna menn i 10(!) år for å finne en du er trygg og sikker på. Du er 33 år - alvorlig talt. Det er ingenting å bekymre seg for. Unge og dumme har vi alle vært. Alle har noe de angrer på. Det er ikke alt man gjør i ung alder som er lurt, men bare man lærer av det, så er det fint. Når jeg fikk tenkt meg om tror jeg at det er 4. Dvs 3 ONS og 1 useriøst forhold. Anonymous poster hash: 5e744...96a
Wiola Skrevet 28. januar 2014 #16 Skrevet 28. januar 2014 For meg er det mye da jeg helst skulle ha bare hatt en. Har aldri hatt behov for å ha mange partnere. Jeg begynte ikke å tenke før jeg ble 22/23 år. Jeg har jo sex med meg selv og er veldig fornøyd med det, men savner kanskje det lille ekstra som man får i et forhold. Anonymous poster hash: 5e744...96a Fortid er fortid, den får du ikke gjort noe med uansett. Du kan nok slå deg til ro med at det nok er mange på din alder som har hatt langt flere partnere enn det du har. Så slapp av. Ikke bekymre deg for det.
Snowblind Skrevet 28. januar 2014 #17 Skrevet 28. januar 2014 Men dere må huske på at disse 5 partnerne var fra jeg var 19 til jeg var 23 år, og det var vel 4 ONS og 1 forhold. Når jeg tenker etter er det 4 partnere! Det var 3 ONS og 1 forhold, for det året jeg ble 23 hadde jeg ikke sex med noen... så alt dette skjedde mellom jeg var 19-22 år. Er så lenge siden alt dette, så jeg husker det egentlig ikke. Husker ikke hvordan det var engang. Anonymous poster hash: 5e744...96a Det er ikke mye. Jeg har hatt sex med vertfall 10 stk på 1,5 år. Det faktum at du ikke har hatt sex på 10 år er det jeg reagerte på. 5
Gjest Awzm me Skrevet 28. januar 2014 #18 Skrevet 28. januar 2014 Trodde fem partnere var lite i denne tiden jeg... 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #19 Skrevet 28. januar 2014 For meg er det mye da jeg helst skulle ha bare hatt en. Har aldri hatt behov for å ha mange partnere. Jeg begynte ikke å tenke før jeg ble 22/23 år. Jeg har jo sex med meg selv og er veldig fornøyd med det, men savner kanskje det lille ekstra som man får i et forhold. Anonymous poster hash: 5e744...96a Er du religiøs eller no? 10 år er en sykt lang tørkeperiode. Det er de færreste som kun har hatt en partner når de er 33 år. Anonymous poster hash: 298f8...c1b 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #20 Skrevet 28. januar 2014 fem stykk? jeg trodde du mente at dette var for lite, før jeg leste ferdig.. ikke bekymre deg. jeg er mye yngre enn deg, og har hatt fire ganger ditt antall... guttene jeg treffer blir ikke redd av dette. noen, ja, men DU har virkelig ingen grunn til bekymring. Mener du redde, eller kvalme? Kan ikke tenke meg at det finnes menn som blir redde. Anonymous poster hash: cb211...867
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå