Gå til innhold

Noen andre giganter her inne også?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en mann som er 2m høy og føler meg bokstavelig talt som en gigant i hverdagen. Det veldig sjeldent jeg ser noen som er like høye som meg eller høyere.

Det som er, er at jeg ikke liker høyden min i det heletatt. Jeg føler jeg rett og slett er for høy for alle rundt meg. Spesielt det motsatte kjønn. Da jeg gjerne er 3 eller mer hoder høyere enn de fleste jenter.

En annen ting er at jeg er endel høyere enn de fleste gutter også. Det virker som alle andre gutter ser stygt på meg pga høyden min. Hvorfor vet jeg ikke, men irriterende er det.

Jeg vet jeg ikke kan gjøre noe med høyden, men er det noen høye jenter eller gutter her inne som har noen tips til å få frem noe positiv med høyden?

Føler meg som en gigant....

Anonymous poster hash: 1bf18...6ea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er flott med høye mannfolk. Høye menn er mye bedre enn mellomhøye(1,75) og lave menn.

Hvorfor:

-Vi kvinner kan bruke hæler uten at vi blir like høye eller høyere enn mannen.

-Kvinner som selv er høye slipper å føle seg for høy(lite feminin). Og kan heve hodet og gå med ryggen rak.

-Høye menn når opp til lampa i taket og de høye hyllene, både hjemme og på butikken :laugh:

Tips for å få frem det positive med høyden? Hmm, det verste en høy mann gjør er iallefall å krumme ryggen for å se lavere ut. Bær høyden din med stolthet, det kler deg!

Anonymous poster hash: 54be8...457
  • Liker 6
Skrevet

Mange menn som har komplekser for sin lave høyde. Det er sikkert derfor de ser stygt på deg. Jenter vil ha menn som er høyere enn dem, sier de som har greie på det.

Jeg er ganske lav (rundt 160) og synes derfor det er veldig nyttig med høye mennesker. De når ting som jeg må klatre for å få tak i. :fnise:

Skrevet

Hei.

Jeg er en mann som er 2m høy og føler meg bokstavelig talt som en gigant i hverdagen. Det veldig sjeldent jeg ser noen som er like høye som meg eller høyere.

Det som er, er at jeg ikke liker høyden min i det heletatt. Jeg føler jeg rett og slett er for høy for alle rundt meg. Spesielt det motsatte kjønn. Da jeg gjerne er 3 eller mer hoder høyere enn de fleste jenter.

En annen ting er at jeg er endel høyere enn de fleste gutter også. Det virker som alle andre gutter ser stygt på meg pga høyden min. Hvorfor vet jeg ikke, men irriterende er det.

Jeg vet jeg ikke kan gjøre noe med høyden, men er det noen høye jenter eller gutter her inne som har noen tips til å få frem noe positiv med høyden?

Andre menn ser stygt på deg fordi de er klar over at jenter liker høye menn.

Anonymous poster hash: 113cb...04a

• Liker 8
Skrevet

Hei.

Det må jo være deilig. Telefonnummeret ditt er?`

• Liker 2
Skrevet

2 meter er perfekt! Da hadde jeg følt meg veldig petite med mine 1.74 cm :) Turn on absolutt!

Anonymous poster hash: 1c97e...68e
  • Liker 1
Skrevet

Høye menn er jo digg.

Mye mulig det, men det virker som det fleste jenter vil ha en som er 1 hode høyere.

Mange menn som har komplekser for sin lave høyde. Det er sikkert derfor de ser stygt på deg. Jenter vil ha menn som er høyere enn dem, sier de som har greie på det.

Jeg er ganske lav (rundt 160) og synes derfor det er veldig nyttig med høye mennesker. De når ting som jeg må klatre for å få tak i. :fnise:

Jeg er en levende gardintrapp.

Det må jo være deilig. Telefonnummeret ditt er?`

huhu. "Liten" fetisj du har? :fnise:

2 meter er perfekt! Da hadde jeg følt meg veldig petite med mine 1.74 cm :) Turn on absolutt!

Anonymous poster hash: 1c97e...68e

Du blir det ved siden av meg ja. Blir som en liten dukke om jeg bærer deg... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en levende gardintrapp.

Får jeg lov til å klatre på deg, altså?

• Liker 1
Gjest Inferno
Skrevet

Mye mulig det, men det virker som det fleste jenter vil ha en som er 1 hode høyere.

Jeg tar gjerne en mann som er flere hoder høyere, og jeg er ikke spesielt lav.

Gjest Raindrops
Skrevet

For meg på 178 cm er du perfekt høyde. Da kan jeg ha på meg de mest awesome skoene mine uten å bekymre meg for om du vil føle deg avmaskulinisert.

Du har virkelig ikke noe å bekymre deg for. Høye menn er ansett som det mest tiltrekkende blant brorparten av kvinner. Du må bare snu tankemønsteret ditt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er over 1.80,og skulle mer enn gjerne hatt en mann på din høyde! ;)

Skrevet

Æsj TS gi deg da.

Eneste grunnen til at du føler deg som en "gigant" er at lavere gutter har dissa deg fra du var liten. Har du ikke lagt merke til det, når du kommer inn i et rom, at andre mannfolk strekker på seg for å virke mindre lave når du står ved siden av dem?

Gardintrapp? Kom deg over det, du er voksen nå, på tide å legge av seg alle dumme ord og blikk fra uforstandige unger og begynne å dra nytte av det du har isteden. Rank deg opp, skyt brystkassa frem og vis hvem du er istedenfor å skjule deg. Som du ser så syns de fleste det er sexy, ingen grunn til at du ikke skal ta deg sjøl i nakken og forandre på tankegangen din.

• Liker 1
Skrevet

Du burde bare være takknemlig for at du er høy og ikke lav! Alle foretrekker jo høye menn, til og med jeg på 1.50 :fnise:

Skrevet

Får jeg lov til å klatre på deg, altså?

Det kan du, men jeg fraskriver alt ansvar for høydetillegg, rappellering utstyr og evt skader.

Jeg tar gjerne en mann som er flere hoder høyere, og jeg er ikke spesielt lav.

Nå tenkte jeg koffert...

For meg på 178 cm er du perfekt høyde. Da kan jeg ha på meg de mest awesome skoene mine uten å bekymre meg for om du vil føle deg avmaskulinisert.

Du har virkelig ikke noe å bekymre deg for. Høye menn er ansett som det mest tiltrekkende blant brorparten av kvinner. Du må bare snu tankemønsteret ditt.

Hehe. Må nok det ja.

Skrevet

Kjæresten min er på høyden din TS. Har absolutt ikke noe å si :)

Anonymous poster hash: 3cc7f...d12
Skrevet

Æsj TS gi deg da.

Eneste grunnen til at du føler deg som en "gigant" er at lavere gutter har dissa deg fra du var liten. Har du ikke lagt merke til det, når du kommer inn i et rom, at andre mannfolk strekker på seg for å virke mindre lave når du står ved siden av dem?

Gardintrapp? Kom deg over det, du er voksen nå, på tide å legge av seg alle dumme ord og blikk fra uforstandige unger og begynne å dra nytte av det du har isteden. Rank deg opp, skyt brystkassa frem og vis hvem du er istedenfor å skjule deg. Som du ser så syns de fleste det er sexy, ingen grunn til at du ikke skal ta deg sjøl i nakken og forandre på tankegangen din.

Er ikke så lett som du skal ha det til.

Gjest Inferno
Skrevet

Nå tenkte jeg koffert...

Faen, busted...

:lur:

Skrevet

Er ikke så lett som du skal ha det til.

Sa ikke at det var lett :) Derfor du må jobbe aktivt med det. Et bra sted å begynne er jo å se på det for hva det er, dumme ord og blikk som ble slengt etter deg i oppveksten din. Pluss å ta til deg det som blir sagt til deg i denne tråden f.eks :)

Skrevet

Er selv 1.76 og skulle ønske det var flere høye gutter! Hadde mange komplekser for høyden min før, og nå synes jeg ikke det gjør så mye lenger. Jeg tror de kompleksene er noe de fleste vokser av seg, hvertfall så har jeg gjort det :P

Men jeg er helt sikker på at guttene på 1.65 har det værre enn deg, stakkars, de går rundt å føler seg som dverger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...