AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Hva slags plager har dere i hverdagen og hvilke symptomer er sterkest hos dere? Anonymous poster hash: 9a953...8f0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Joda. Redsel for å bli forlatt, vansker ved å kjenne på identitet, sårbarhet for avvisning, selvmordstanker og ensomhetsfølelse er det mest plagsomme for meg. Jeg har mye angst og depresjon i tillegg. Om jeg blir forlatt, dør jeg. Anonymous poster hash: 2d471...108
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Jepp. Livredd for å ta avgjørelser fordi jeg skifter meninger hele tiden og er redd for å gjøre store feil. Er i utgangspunktet enormt selvdestruktiv, men impulsen til å selvskade har blitt dempet massivt med medisiner (lamictal) - i den grad at jeg ikke kutter meg lenger (finner dog på andre ting i ekstreme tilfeller). Synes det er vanskelig med nye venner, fordi jeg alltid må gjennom en periode med idolisering/avsky før jeg kan slappe av med dem. Og den dumme tomhetsfølelsen som av og til kommer... Enten kjenner jeg ingenting, eller så kjenner jeg alt på en gang. Uten medisiner kunne jeg gå fra pur lykke og latteranfall til raseri og dyp fortvilelse og selvmordstanker på samme dag, humørsvingnigene var helt ustyrlige. Og når jeg krangler med mannen min er jeg ofte redd for å si unnskyld/slutte fred - ikke fordi jeg er stolt eller vil vinne, men fordi jeg er så redd for at han skal være kald og avvise meg (dette har vi imidlertid snakket om, han forstår og sier at han aldri kommer til å gjøre det). Dustediagnose. Anonymous poster hash: 3e126...666
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Ab nr 2 igjen. Jeg har også det med skifte av meninger, som Ab 3. Er det noe med diagnosen? Visste ikke det, trodde det hadde med lavt selvbilde å gjøre. Jeg kan være veldig usikker på hva jeg mener, vanskelig å ta valg (små valg i hverdagen) osv. Anonymous poster hash: 2d471...108
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 Ab nr 2 igjen. Jeg har også det med skifte av meninger, som Ab 3. Er det noe med diagnosen? Visste ikke det, trodde det hadde med lavt selvbilde å gjøre. Jeg kan være veldig usikker på hva jeg mener, vanskelig å ta valg (små valg i hverdagen) osv.Anonymous poster hash: 2d471...108 Ja, det er visst en del av diagnosen for noen. Det dreier seg om at man har problemer med sin egen identitet og har et ustabilt selvbilde... Anonymous poster hash: 3e126...666
Gjest Gjest_Erica Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 På nettsiden www.bipolarforeningen.no/forum er temaet bipolare både for de som har bipolar eller er pårørende til en med bipolar lidelse.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 På nettsiden www.bipolarforeningen.no/forum er temaet bipolare både for de som har bipolar eller er pårørende til en med bipolar lidelse. Borderline personlighetsforstyrrelse er noe annet enn bipolar lidelse Anonymous poster hash: 2d471...108 1
Gjest Gjest_Erica Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Borderline personlighetsforstyrrelse er noe annet enn bipolar lidelse Anonymous poster hash: 2d471...108 Ooobs... Leste Borderline hele veien... Sånn er det når synet er dårlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå