AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Har en macbook pro (ca 1 år gammel), men jeg får ikke til å bruke nettbanken på den. Må ha java til dette, noe som jeg har prøvd å innstallert og avinnstallert flere ganger, men får det ikke til. Noen som vet hva jeg gjør feil? Eventuelt noen som har en utdypende forklaring på hvordan jeg kan få til java? Dette er spesielt irriterende siden jeg alltid må bruke mobilen til nettbank. Og hvis jeg skal bestille noe på internett må jeg alltid velge "betale med faktura", siden jeg ikke får opp det java-vinduet hvis jeg skal betale med kort med en gang (noe som fort blir unødvendig dyrt hvis man bestiller noe ofte) Håper noen har tips Anonymous poster hash: 285c4...d98
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Ring kundeservice, så hjelper de deg Anonymous poster hash: 6fdf2...46c
JamesHardy Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Bruk google.. Tast inn "hvordan installere/akitvere java på mac" Da får du step by step veiliedning om hvordan du gjør det. Kåla en halv dag med det der selv før jeg klarte å komme ut av hjernetåka og faktisk søke opp en guide.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Det står gode veiledninger blant annet på dnb.no. https://www.dnb.no/privat/kundeservice/innlogging-nettbank.html Anonymous poster hash: e8452...bad
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 jeg har problemer med java i firefox og safari, men med chrome så funker det helt fint. hvilken nettleser bruker du? Jeg har dnb foresten, typen har sparebanken men han kommer seg ikke inn på den på mac'en min. Anonymous poster hash: 3771f...7c6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 jeg har problemer med java i firefox og safari, men med chrome så funker det helt fint. hvilken nettleser bruker du? Jeg har dnb foresten, typen har sparebanken men han kommer seg ikke inn på den på mac'en min. Anonymous poster hash: 3771f...7c6 Har sparebanken.. Anonymous poster hash: 285c4...d98
Mrs.Fox Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Jeg kommer ikke inn i nettbanken med Safari, men med Firefox
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå