Gå til innhold

Hos tannlegen i dag....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var hos tannlegen for å borre i dag.

"Jeg pusser over tennene dine mens bedøvelsen virker" sa tannlegen, nesten etter at pusseredskapet ble dytta inn i munnen min..

Da hun var ferdig sa hun at det var noe pimpsteingreier.

Tenkte ikke i det heletatt på at dette ville koste meg noe. Men jo da. Nesten 200kr ser jeg på kvitteringa etter at jeg har kommet hjem....

Er det for sent å klage nå?

Fikk bare oppgitt totalprisen før jeg betalte. Så dessverre ikke over kvitteringa med en gang, og da kan jeg vel takke meg selv.

Synes det var ganske frekt uansett, å ikke spørre "Vil du at tennene pusses med pimpstein mens bedøvelsen virker, mot et "lite" pristillegg?"

:s



Anonymous poster hash: 2920a...29b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forresten aldri vært borti pimpsteinpuss før. Heller ikke vært hos denne tannlegen før.

Tidligere tannleger har ikke pleid å gjøre ekstra ting uten å informere om prisen først og gi meg et valg......



Anonymous poster hash: 2920a...29b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde tannstein så må det fjernes. Det pleier å koste opp mot 200.



Anonymous poster hash: 89db0...44d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde tannstein så må det fjernes. Det pleier å koste opp mot 200.

Anonymous poster hash: 89db0...44d

oii klarte å pluss innlegget ved ett uhell.

Pimpstein fjerner ikke tannstein! Det et pulver man har på pussekoppe for å sikkelig rengjöre tennene. Ikke veldig nödvändig. Men det kan fjerne missfargin. Og det föles fresh etterpå.

Jeg tror ikke det hjelper å klage, men jeg hadde gjort der uansett. Syns det er dårlig at de ikke informerte om at det kom til å koste!.

( jada jada, alt koster hos tannlegen) vi informerer alltid :)

Anonymous poster hash: 53d66...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å klage kan hjelpe slik at det ikke skjer igjen. Selv om du ikke skulle få igjen pengene for denne gangen slipper du (og andre) å bli pådyttet ekstrakostnader uten å få et reelt valg i fremtiden, dersom noen har gjort tannlegen oppmerksom på at dette er ugreit:)

Endret av BunnyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...