Gjest lekebøll Skrevet 24. mai 2004 #21 Skrevet 24. mai 2004 Jeg har ingen, men får jeg, er navn: Jon Håvard Eirik Oda Maja Dersom den eventuelle gubbe ikke er enig i det, så putter jeg ham inn i en boks og låser lokket til han blir snill!
Delfia Skrevet 24. mai 2004 #22 Skrevet 24. mai 2004 Vår sønn heter Kristian etter begge tippoldefedrene.Vi syns det var litt å gjøre stas på når vi begge hadde oldforeldre som het det samme.
Miss Marple Skrevet 25. mai 2004 #23 Skrevet 25. mai 2004 Jeg elsker tråder som dette! Nå har heller ikke jeg noen barn, men navnene er så godt som klare: GUTT: Edvard Emil (oppkalling etter min bestefar) Filip Emmanuel Nathaniel JENTE: Aurora Lill (Lill er oppkalling etter min svigermor som nylig døde) Karen Sofie (oppkalling etter oldemor) Athene
Gjest Muslingen Skrevet 25. mai 2004 #24 Skrevet 25. mai 2004 Min lille prinsesse heter Tula Helena. Jeg og sambo har valgt navn på fremtidige barn allerede, vi er så babysyke. Bjørn-Allan blir det.
Gjest Pet Skrevet 25. mai 2004 #25 Skrevet 25. mai 2004 Bjørn er et nydelig navn. Tipper det er på topp 10 om 10 år.
mari Skrevet 25. mai 2004 #26 Skrevet 25. mai 2004 Mine heter Haakon og Anne, veldig vanlige navn, men veldig fine syns nå jeg da :-)
Gjest Tex Skrevet 25. mai 2004 #27 Skrevet 25. mai 2004 Mine barn heter Anne Marthe Maria og Tor Arne Daniel. Det er ingen andre i Norge som har disse kombinasjonene....... Alle navnene er navn som er direkte eller indirekte oppkalling. Min datter heter navn på A og M fordi mitt første barn døde i mors liv rundt halvveis i svangerskapet, det skulle blitt ei jente som skulle hete Amanda Elisabeth, A og M for AManda... Hun heter Anne etter min yndlingstante og Maria-navnet er et navn alle jentene i farsslekten har en variant av. Min sønn heter Tor etter oldefar, Arne etter tippoldefar og Daniel etter en annen oldefar. Jeg syns dessuten at Tor er det kuleste navnet som fins..... Hvis jeg hadde fått ei jente til skulle hun hett Elisabeth Linn Christine og hadde jeg fått en gutt skulle han hett Eirik Mikael Rodny
Tigerlilje Skrevet 26. mai 2004 #31 Skrevet 26. mai 2004 Vi fikk en datter 29.mars og hun heter Julia. Hvis vi får flere barn, skal de og få navn på J. Jesper, Johannes, Josefine... www.teinum.no/julia
Gjest LoisLane Skrevet 27. mai 2004 #32 Skrevet 27. mai 2004 og hadde jeg fått en gutt skulle han hett Eirik Mikael Rodny :o Rodny? Er ikke det litt belastet? Fine navn på ungene dine, Tex. Men hvorfor har du valgt tre navn? Minst ett av dem vil ikke bli brukt, da skjønner ikke jeg vitsen. Enlighten me!
Gjest Tex Skrevet 27. mai 2004 #33 Skrevet 27. mai 2004 Pappaen min heter Rodny! Begge mine barn har tre navn, og nestemann kan da ikke få det noe dårligere..... Dessuten er det ingen andre som heter Rodny, alle heter Rodney, noe som jeg selvsagt syns er kjempeharry.... Men min elskede pappa er døpt Rodny (til sterk misnøye av presten som forlangte at han skulle ha et navn til) og farmor var fornøyd. Ellers bruker jeg titt og ofte alle de tre navnene på mine barn
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #35 Skrevet 27. mai 2004 Datteren min heter Tiril (Og Tiril er et utrolig "blidt" navn! Man blir nesten glad av å si det. Et smilende navn, om man kan kalle det det...) Sønnen min heter Sebastian.
Andrine22 Skrevet 27. mai 2004 #36 Skrevet 27. mai 2004 Jeg har ingen barn, men har selvfølgelig noen navn på luringa om det skulle skje noe... Live Aurora Jesper Elise Ida Lars Barnet skal iallfall ha bare ett navn...Tror jeg...
Gjest LoisLane Skrevet 27. mai 2004 #37 Skrevet 27. mai 2004 Tex: Klart du må behandle alle likt! Forskjellen mellom Rodny og Rodney høres dårlig, jeg må bare innrømme at jeg assosierte Glenn Rodney med en gang. Synes absolutt du skal kalle opp etter faren din hvis det blir aktuelt. Kanskje han kan snu de dårlige assosiasjonene?
Gjest Ann Kristin Skrevet 28. mai 2004 #38 Skrevet 28. mai 2004 Mine heter Ravn Gabriel og Alv Lukas. Hvis jeg noen gang får en jente syns jeg Judith er kjempefint.
Naken Skrevet 28. mai 2004 #39 Skrevet 28. mai 2004 Dattera mi heter Emely Hvis jeg får en jente til, en gang, har jeg lyst til å kalle henne Vilja
Vimsevips Skrevet 28. mai 2004 #40 Skrevet 28. mai 2004 Vesla mi heter Serina,- akkurat som kakene,- og ja, ho er en kakemons
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå