Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble singel denne uken.. og har aldri følt meg så ensom noen gang! Jeg er konstant lei meg, spiser ikke, sover ikke, er på jobb men gjør ingenting der, føler meg helt hul. Føler meg så lite verdt.. Tenker på han hele tiden, skjønner ikke hvorfor han ville ende noe så bra. Skjønner ikke hva som skjedde og venter bare på å våkne fra et dårlig mareritt eller få beskjed om at jeg har fått oppleve tidenes vondeste spøk. Men det kommer ikke til å skje. Holder på å flytte, og kjenner at det kommer til å bli enda verre når jeg har flyttet ut, da er det liksom siste gangen jeg ser han (flytter relativt langt unna). Tenker på alle de gode minnene, og når jeg ser på han, sitter inntil han eller kysser han, klarer jeg ikke tenke annet enn at jeg må nyte disse siste dagene.. Han er bare så bra! Han vil ikke si hva jeg har gjort eller hva som er feil med meg, mener det ikke er noe feil med meg, men at forholdet er feil. Klarer ikke annet enn å sitte og tenke og tenke og lure på hva jeg kunne gjort annerledes for at dette ikke skulle skjedd :cry3:

Anonymous poster hash: 33359...914
Videoannonse
Annonse
Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Jeg føler sånn med deg!

Har vært i dine sko, hatt en kjempestor sorg og mistet så mye av meg selv. Jeg har endelig begynt å reise meg opp igjen, og det vil du også kjære deg! Men jeg vet det er helt forferdelig - den verste smerte!

Stor klem til deg

Skrevet

Huff, det er utrolig vanskelig å miste en man er så glad i. Men husk på at selv om det ikke føles slik nå, så vil det faktisk bli bedre og lettere med tiden som går! Du kommer til å komme over han, med tiden vil du få opp øynene for andre, og til slutt vil du kanskje se tilbake på tiden med eksen som lærerikt og hyggelig. Enn så lenge ønsker jeg deg lykke til! Klem :troest:

Anonymous poster hash: 33381...75b
Skrevet

:hug:

Du er nok ikke alene. Kjipt å miste noen man er så glad i, men du finner nok noen enda bedre skal du se :) Unytt de rundt deg for det de er verdt, så blir ikke tiden så ensom fremover. Er sikker på at du har noen som vil være der for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...