Gå til innhold

Sex med sovende kvinne - voldtekt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det voldtekt hvis hun våkner og liker det?

Anonymous poster hash: 92bac...654
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke hvis dere er i Sverige. Der er det heller ikke voldtekt hvis hun våkner og ikke liker det.

Anonymous poster hash: 2665d...d8b
Skrevet

En enkel tommelfingelregel er at en hver seksuell omgang med en kvinne er voldtekt inntil kvinnen eksplisitt samtykker.

Dette har kvinnegruppene i SV og AP sagt klart i fra om.

Anonymous poster hash: 35de6...f6d
Skrevet

En enkel tommelfingelregel er at en hver seksuell omgang med en kvinne er voldtekt inntil kvinnen eksplisitt samtykker.

Dette har kvinnegruppene i SV og AP sagt klart i fra om.

Anonymous poster hash: 35de6...f6d

Vi utenom SV og AP også.

• Liker 30
Skrevet

Det er voldtekt så lenge hun ikke ar mulighet til å si nei. Er såklart en annen sakom dere er kjærester og hun sier at hun godt kunne tenke seg det en gang

• Liker 10
Skrevet

Ikke hvis hun på forhånd har sagt at det er greit. Da kan du pule henne slik at hun våkner til himmels. Jeg har en slik avtale med kjæresten min, og hun elsker det, noen ganger våkner hun ikke før hun får orgasme.

Anonymous poster hash: e9437...654

• Liker 8
Gjest Inferno
Skrevet (endret)

Hadde noen pult meg i søvne uten lov hadde de fått pikken røska av og kjørt ned i halsen i ettertid, uansett hvor gode de var.

Endret av Inferno
  • Liker 16
Skrevet

Hadde noen pult meg i søvne uten lov hadde de fått pikken røska av og kjørt ned i halsen i ettertid, uansett hvor gode de var.

Samme her.

• Liker 2
Skrevet

Asså.... du er usikker og må spørre? Alt der burde det vel ringe ei bjelle...

• Liker 6
Skrevet (endret)

Er det voldtekt hvis hun våkner og liker det? Anonymous poster hash: 92bac...654

Hva tror du?

Forestill deg meg med min stive salte svette pikk humpe opp og ned på din dvasse mannefitte mens du sover, så du våkner til smerte og lyden av meg som anpusten dytter deg ned i madrassen så du hører det knirker mens jeg holder deg fast og ber deg være rolig. Du liker dette, ikke sant? Dette er digg, ikke sant? Du kjenner min spykvalme ånde snike seg inn i din nese i det jeg presser pikken inn i deg til du tror du skal sprekke, og ditt nå blodrøde ansikt presser tårer nedover kinnene dine. Skal jeg bite deg i øret, slik at du glemmer hvor vondt du har i rumpa? Dette var godt for oss begge, eller hva loverboy? La meg hjelpe deg opp på beina igjen...

Selvsagt er dette voldtekt. En grov voldtekt også! Er det greit at jeg stikker sushipinner i øyet ditt mens du sover? Herregud!!!

Endret av Pene sko...
  • Liker 48
Skrevet

Hva tror du?

Forestill deg meg med mine stive salte svette pikk humpe opp og ned på din dvasse mannefitte mens du sover, så du våkner til smerte og lyden av meg som anpusten dytter deg ned i madrassen så du hører det knirker mens jeg holder deg fast og ber deg være rolig. Du liker dette, ikke sant? Dette er digg, ikke sant? Du kjenner min spykvalme ånde snike seg inn i din nese i det jeg presser pikken inn i deg til du tror du skal sprekke, og ditt nå blodrøde ansikt presser tårer nedover kinnene dine. Skal jeg bite deg i øret, slik at du glemmer hvor vondt du har i rumpa? Dette var godt for oss begge, eller hva loverboy? La meg hjelpe deg opp på beina igjen...

Selvsagt er dette voldtekt. En grov voldtekt også! Er det greit at jeg stikker sushipinner i øyet ditt mens du sover? Herregud!!!

Bra skrevet.

• Liker 6
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Sex med noen som sover er voldtekt

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Det er som å spørre om det fortsatt kan kalles voldtekt hvis hun blir våt.

Edit: og hvis det skulle være noen tvil så er svaret på det spørsmålet også et rungende ja.

Endret av Raindrops
  • Liker 2
Skrevet

Det er voldtekt hvis hun ikke vil.

• Liker 1
Skrevet

Det er voldtekt hvis hun ikke eksplisitt har godkjent det på forhånd. I noen tilfeller kan det altså være greit, men da ville du ikke trengt å spørre her, for da hadde dama allerede sagt at du fikk lov.

Anonymous poster hash: bb032...22f

• Liker 3
Skrevet (endret)

Sex med sovende kvinne er voldtekt! Sex med berusede kvinner som ikke vet hva de driver med er også voldtekt.

Men hvis det er kjæresten eller kona din så er det ikke voldtekt.

Endret av Jetlag
  • Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Sex med sovende kvinne er voldtekt! Sex med berusede kvinner som ikke vet hva de driver med er også voldtekt.

Men hvis det er kjæresten eller kona din så er det ikke voldtekt.

Jeg har ikke ord...

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg mener det er voldtekt om hun sover ja, uansett om det hadde vært kjæreste eller kone. Når man ikke får samtykke er det ikke greit i det hele tatt!

Endret av smooch
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...