Gå til innhold

Første tatovering... erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hmm, det er en setning på brystet, tror jeg dropper plastik, fikk heller ikke beskjed å bruke plastik heller.



Anonymous poster hash: 07a57...f7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok, jeg burde det ?

Anonymous poster hash: 07a57...f7b

Husk at en tattovering er et åpent sår.. Det heler fortere hvis du lar det puste (med andre ord, ikke sover med plast).

Anonymous poster hash: 429e5...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikki09

Når jeg tar av plasten i kveld osv. Har tatt tattoo på brystet, skal jeg ikke dekker over noe når jeg sover ?

Anonymous poster hash: 07a57...f7b

Jeg hadde ventet med å ta av plasten til i morgen tidlig, hvis du tok den idag. Men utover det så trenger du ikke å dekke den til på natten. Den kommer til å bruke lengre tid på å gro hvis du dekker den til hver natt. Huden trenger så mye luft som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ventet med å ta av plasten til i morgen tidlig, hvis du tok den idag. Men utover det så trenger du ikke å dekke den til på natten. Den kommer til å bruke lengre tid på å gro hvis du dekker den til hver natt. Huden trenger så mye luft som mulig.

ok, men han sa jeg ikke burde gjøre det. Men siden jeg skal smøre tattooen flere ganger om dagen. vil ikke tattooen vli tør iløpet av natten da? siden da smører jeg jo den ikke..

Anonymous poster hash: 07a57...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg skal smøre tattooen flere ganger om dagen. vil ikke tattooen vli tør iløpet av natten da? siden da smører jeg jo den ikke. blir den ikke tør iløpet av 7-8 timer da?



Anonymous poster hash: 07a57...f7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil råde deg til å avbestille timen. Tatoveringer er harry og trashy.



Anonymous poster hash: 28e80...9c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil råde deg til å avbestille timen. Tatoveringer er harry og trashy.

Anonymous poster hash: 28e80...9c6

haha. synd for deg at du synes det. Timen var i stad forresten :D

Anonymous poster hash: 07a57...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg skal smøre tattooen flere ganger om dagen. Vil ikke tattooen bli tør iløpet av natten da? siden da smører jeg den ikke. blir den ikke tør iløpet av 7-8 timer med søvn??



Anonymous poster hash: 07a57...f7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikki09

Siden jeg skal smøre tattooen flere ganger om dagen. Vil ikke tattooen bli tør iløpet av natten da? siden da smører jeg den ikke. blir den ikke tør iløpet av 7-8 timer med søvn??

Anonymous poster hash: 07a57...f7b

Følg hva tatovøren din sa du. Alle tatovører har sine preferanser :) Det har egentlig ikke såå mye å si med plasten. Bare vær klar over at når du tar den av nå da så kommer tatoveringen til å væske litt. Det er bare at den skiller ut overflødig farge. Tatoveringen kan fint tørke på natta. Bare smør den før du legger deg og med engang du våkner. Endret av Nikki09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg hva tatovøren din sa du. Alle tatovører har sine preferanser :) Det har egentlig ikke såå mye å si med plasten. Bare vær klar over at når du tar den av nå da så kommer tatoveringen til å væske litt. Det er bare at den skiller ut overflødig farge. Tatoveringen kan fint tørke på natta. Bare smør den før du legger deg og med engang du våkner.

Nettopp det jeg har gjort. Tok av plasten istad, veska ikke så mye, ikke som jeg la merke til, litt farge og litt blod som var der. også lufttørka jeg, smurte på et tynt lag. skal smøre litt til før jeg legger meg og så får jeg fortsette og ta dagene som de kommer. Takk for svar.

Anonymous poster hash: 07a57...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vasket også, glemte å si det ;)



Anonymous poster hash: 07a57...f7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...