Gå til innhold

Egoistisk seksuelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har et relativt godt sexliv selv om hyppigheten har dabbet av (sånn fra 7-14 ganger i uka til 3-7 ganger). Problemet er at jeg tar ofte ledelsen i senga, dvs. jeg suger han, runker han , kysser han over kroppen, leker med han, osv, han blir selvsagt kåt og klar, mens jeg har nærmest knusktørr mus om jeg ikke SAMTIDIG varmer opp meg selv. Har jeg skjemt han bort?? Før kunne han slikke meg oftere, fingre og gjøre ting for å bygge opp kåtheten, men nå er det som jeg er lederen i senga (bortsett fra når knullingen starter). Jeg nyter det når vi kommer i gang, men allikevel er jeg litt skuffet at han ikke forstår at jeg trenger litt mer å gå på... er lei av å bruke spytt for å få fitta våt nok for han! Har noen liknende problem? Er han egoistisk??

Anonymous poster hash: e3fb7...f84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SNAKK MED HAN.

Anonymous poster hash: 1db09...125
  • Liker 2
Skrevet

Har du sagt til han hvordan du føler det da? Hvis ikke tror vel han at det ikke er noe problem

Skrevet

Jepp, han er egoistisk, han lar deg gjøre hele jobben.

Gjest Coolaid
Skrevet

Hva er løsningen på problemet ditt? Kjøp en pisk og avtal at han skal gjøre alt du bestemmer. Alle menn er med på noe sånt. Gjør han ikke slik som du vil gir du han noen slag med pisken. Lover at han slikker deg til himmels og tøyler seg. Du får alt du vil, han er din kåte lille slave. Høres kanskje kleint ut, men det er det som funker :)

(Hvorfor snakke når du kan kreve/vise hva du vil ha?)

Skrevet

Du trenger ikke pisk. Du skriver at du er vant til å lede, så ta ledelsen og be ham om å gjøre det du ønsker, eller ta hendene hans og plasser dem der du vil ha dem. Hvis han fortsatt ikke skjønner tegninga kan du begynne å vurdere mer drastiske metoder.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Sett deg på ansiktet hans og si, slikk meg, kjære ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...