Gjest Basse Skrevet 23. mai 2004 #1 Skrevet 23. mai 2004 er det mange menn som er medlemmer her? hva synes dere kvinner egentlig om dette, siden det heter kvinneguiden?
Gjest Elenath Skrevet 23. mai 2004 #2 Skrevet 23. mai 2004 Se toppen av siden. Kvinneguiden: for kvinner, med adgang for menn Hvorfor skulle det gjøre noe at det er menn her?
Gjest care Skrevet 23. mai 2004 #4 Skrevet 23. mai 2004 Hvorfor skulle det gjøre noe at det er menn her? Han spør jo ikke om det gjør noe da. Jeg skjønner godt at det går ann å lure på dette. Så er det opp til damene å ta godt i mot han.
Gjest Vega Skrevet 23. mai 2004 #6 Skrevet 23. mai 2004 Jeg har prøvd å lete etter forum for menn, der jeg kan finne ting om biler - båter etc. Men det som er, fungerer visst ikke - med få besøk, og lite svar. Man kan sitte og vente på svar i ti år... Det irriterer meg.
Arkana Skrevet 23. mai 2004 #7 Skrevet 23. mai 2004 Jeg syns det er flott at de er her. Jeg også! :-)
Gjest TomKrus Skrevet 23. mai 2004 #8 Skrevet 23. mai 2004 Jeg har prøvd å lete etter forum for menn, der jeg kan finne ting om biler - båter etc. Men det som er, fungerer visst ikke - med få besøk, og lite svar. Man kan sitte og vente på svar i ti år... Det irriterer meg. Tror vi gutta går rett til fagspesifikke fora for å diskutere. Derfor blir det lite diskusjon på forum alla herresalongen.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2004 #10 Skrevet 23. mai 2004 Gjør ingenting at det er menn her, men samtidig er jeg glad for at MIN kjæreste ikke vanker på kvinneguiden..
Crazee Skrevet 23. mai 2004 #11 Skrevet 23. mai 2004 Tror vi gutta går rett til fagspesifikke fora for å diskutere. Derfor blir det lite diskusjon på forum alla herresalongen. Fagspesifikke fora, og Usenet.
snexi Skrevet 23. mai 2004 #12 Skrevet 23. mai 2004 Helt greit for meg, er innom Herresalongen innimellom og ser at det er mange kvinner som er engasjerte der også
Gjest Hege Skrevet 24. mai 2004 #14 Skrevet 24. mai 2004 er det mange menn som er medlemmer her? hva synes dere kvinner egentlig om dette, siden det heter kvinneguiden? Jentene er selvsagt i flertall på et sted som dette, men menn er hjertelig velkommen. :-)
BREKKA LILL Skrevet 24. mai 2004 #15 Skrevet 24. mai 2004 -s- Supert -s- Kanskje de kan rette på mitt mannesyn -hehe
MarianneE Skrevet 24. mai 2004 #16 Skrevet 24. mai 2004 Dette har vi jo diskutert før! Mener det samme enda jeg, glad for de som er her uansett kjønn!
Ambi Skrevet 24. mai 2004 #17 Skrevet 24. mai 2004 Jeg syns det er helt greit - og det kan sikkert bidra til å nyansere en del debatter Men det er viktig at gutta lar jentene diskutere på egne premisser - og ikke latterliggjør "våre" temaer. Og hittil har jeg bare OK erfaringer med det. Ellers finner jeg det underholdene å gjette kjønn (dersom det ikke er helt opplagt) hos brukerne her. Med fare for å generalisere syns jeg at det er en tendens til at innlegg fra jenter er mer kverulantiske, "gnålete" og noen ganger mindre velformulert mens innlegg fra gutta derimot ofte oser av ironi og kan være svært nedlatende.. Ja, det var nå mine tanker om kjønn på KG. Ambi
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2004 #18 Skrevet 24. mai 2004 Jeg synes det er viktig at det er menn her også. Hvordan skal vi ellers kunne få tilbakemeldinger fra dem på forskjellige ting som faktisk bare de kan svare på? Noe av det som er bra her er jo at man kan stille menn generelle spørsmål som vi kvinner lurer på om dem og deres tankesett, og vi kan få generelle tilbakemeldinger i tråder som ellers ville blitt overkaklet av østrogenbomber på sitt verste. Unnskyld jenter, men bare for å sette det litt på spissen da... det hender jo det blir litt for mye kakling og hakking her inne.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå