AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Hei, noen som har vært på bryllupsreise på danskebåten? Er det for lite romantisk eller er det helt greit? Anonymous poster hash: b1436...cad
Påfugl Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Har ikke vært det, men må bare si at jeg synes det høres vanvittig lite romantisk ut. Det er sikkert greit nok lugarmessig om man sover på suite men tror romantikken og den gode følelsen stopper der. Selv de dyreste "fine" restaurantene om bord mangler all form for luksusfølelse, og passasjerene gir langt faen i de andre passasjerenes opplevelse, slik at det som kunne blitt en ok romantisk middag risikerer å bli ødelagt av at nabobordet er fullt av unger som griner og løper rundt bordet ditt. Det er hvertfall min erfaring etter en tur med DFDS nå nylig. Med prisene ombord og for billetter blir det fort like dyrt som en weekendreise med fly og hotell, ville definitivt heller lagt pengene mine på noe sånt. Edit: Skrivefeil. Endret 31. januar 2014 av Påfugl 1
Sophia Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Oi. Det hørtes trist ut. Bryllupsreise omringet av fulle middelaldrende folk. På en båt uten rømningsmuligheter. Nei takk.. 3
Gjest Inferno Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Om dere tenker å ligge inne på lugaren og pule hele tiden, så... 3
Gjest Whitestripes Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 "Drita full før Drøbaksundet - trallallalala" Hvis man heter Doris og Harry, digger dænsbænd og ikke er spesielt bereist, kan sikkert danskebåten funke fint til bryllupsreise. I alle andre tilfeller - nei. 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Hei, noen som har vært på bryllupsreise på danskebåten? Er det for lite romantisk eller er det helt greit? Anonymous poster hash: b1436...cad Om dere har dårlig med tid så ville jeg heller ha leid en virkelig flott suite i eller nær byen (Oslo?) dere skal ha bryllupet. Om dere har dårlig med penger så ville jeg heller ha sett etter råbillige flybiletter (ryanair?) til en eller annen europeisk by og tatt en langweekend på et shabby motel, eller coachsurfing eller noe. Anonymous poster hash: 16522...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Nå kommer snart de som elsker ordet "White trash".Anonymous poster hash: 3f93b...176
minister-mio Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Kommer an på hva man gjør det til. Er paret av typen som liker danskebåten? Tror nygifte kan klare å gjøre det meste romantisk. Om det så er å ligge på lugaren å kline eller danse på dansegulvet i baren.
Barcelone Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 Vi tok et minicruise til København da vi giftet oss. Hadde det kjempekoselig. Spiste god mat og var på show og synes egentlig at det var helt topp. Så hadde vi jo en hel dag i København. Har en mann med flyskrekk så ikke bare bare å hive seg på et fly til en storby, så synes DFDS var et godt alternativ. La i grunn ikke merke til at det var så mange gamle folk heller, Blir jo helt hva dere gjør det til. Vi var forøvrig på 4 ukers bryllupsreise året etter.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Ville valgt bort "bryllupsreise" hvis jeg ikke så meg råd til annet enn en simpel tur med danskebåten.Anonymous poster hash: 78bac...35f
Stormborn Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Ville valgt bort "bryllupsreise" hvis jeg ikke så meg råd til annet enn en simpel tur med danskebåten.Anonymous poster hash: 78bac...35f Enig... Jeg ville mye heller leid ei hytte på fjellet/ved sjøen enn å ha SELVE bryllupsreisa på Danskebåten
Barcelone Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Dere som er så negative til et minicruise med danskebåten? Hvilke båt har dere vært på? Vi reiste med DFDS til København og hadde en kjempekoselig tur. 7 timer i København med shopping og kos var heller ikke feil.
Sulosi Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Heller danskebåten enn standard romantisk tur som alle reiser på. Jeg liker å gjøre ting litt utenfor boksen da og hadde valgt Las Vegas bryllup fremfor Hawaii eller Thailand hvis jeg skulle giftet utenfor landet (og hadde nok penger til slik tur).
Gjest Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Tenker man den vanlige kjipe danskebåten så nei, men DFDS minicruise med en eller to netter i københavn er jo koselig, evt kielbåten hvor man spanderer på seg en litt finere lugar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå