Gjest Kv84 Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Både i går og i dag etter jeg har drukket vanlig kaffe, blir jeg så vanvittig trøtt. Det er da veldig rart? Jeg husker så veldig godt, en venninne av meg som sovnet sittende på en sofa etter hun drakk en Battery. Hvorfor blir en trøttere av koffein, enn det man var før en drakk det?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Vanligvis blir man mer våken. Men antar at det er som med medisiner: noen kan få såkalte paradoksale effekter, at man reagerer omvendt av det normale Anonymous poster hash: 9395d...59c
Gjest Peanut Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Jeg er der jeg og nå. Har hevet i meg tre espresso og sitter nå med en kopp kaffe med melk og har mest lyst til å legge meg på sengen og sove. -_- Har en følelse jeg må drikke enda mer kaffe skal jeg bli våken... O_O
Jellybean78 Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Jeg er der jeg og nå. Har hevet i meg tre espresso og sitter nå med en kopp kaffe med melk og har mest lyst til å legge meg på sengen og sove. -_- Har en følelse jeg må drikke enda mer kaffe skal jeg bli våken... O_O Hva er best av espresso, mocca og au lait syns du?
Gjest Peanut Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Hva er best av espresso, mocca og au lait syns du? For å bli våken må jeg nok ha traktekaffe eller frysetørket kaffe med litt melk, og flere kopper etter hverandre. Meste jeg har drukket noen gang var 8 kopper på 45 min på et seminar på UiO, av typen Kraft General Foods International French Vanilla. Da fikk jeg lettere koffeinsjokk. satt og ristet i to timer til. O_o Best er mocca.
cheezewizz Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Dere er sikkert trøtte fra før av. Så koffeinet dere drikker er ikke nok til å våkne dere opp. Men for meg personlig gjør ikke kaffe meg mer våken mentalt, blir bare mer kjapp i refleksene. Får litt sånn shakes hvis jeg drikker veldig mye kaffe.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Jeg blir ofte trøtt med en gang jeg drikker kaffe. Kanskje det er velværet med å få en kopp med varm kaffe, som beroliger akkurat der og da? Men noen minutter etter at kaffekoppen er tømt, så blir jeg våken og kvikk. Eller skjelven. Anonymous poster hash: 3a0ed...74c 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Mora mi blir trøtt av kaffe så hun drikker en kopp før hun legger seg Anonymous poster hash: 4224e...799 1
Pringle Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Herlig å lese at så mange fler også har "atypisk" effekt av koffein! Jeg blir vel ikke trøtt av det, men heller ikke mer våken! Kjenner i grunnen ingen ting. Endret 31. januar 2014 av Pringle
Gjest Kv84 Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 Indre uro og trøtt blir jeg av kaffe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå