Gå til innhold

Hva servere på date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal ha en filmdate i kveld, og vi tenkte å bestille en pizza eller noe. :) Men vil jo også servere noe annet til senere på kvelden (snacks, godteri) Noen som har en ide? :)

Anonymous poster hash: e0684...b72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo heeeelt smak og behag! Hehe

Ta det du liker best! Kanskje ikke ostepop fordi det lukter kleint! Og kanskje ikke Popcorn fordi du kan sette det fast i halsen! Haha. Pizza er topp til filmdate, spørr du meg ;) lykke til!

Skrevet

Potetgull og dipp :)

Kanskje en skål med noe smågodt..

Skrevet

Gjør det enkelt. Ta en pose chips (salt kanskje - noe alle liker) og plukk smågodt eller knekk om en sjokolade.

Skrevet

Chips og dip
Sjokolade
Smågodt
Brus

Anonymous poster hash: 76b30...3df
Skrevet

Jeg tar frem en god mørk sjokolade med havsalt og pekannøtter eller noe sånt, men det er meg! Det er noe jeg liker, jeg er glad i skikkelig kvalitet og tar heller litt kjempegod sjokolade enn masse sjokolade. Det vet de som kjenner meg og det vet jentene jeg har datet, så det er ingen som blir overrasket og tror at jeg prøver å imponere eller noe sånt.

Poenget mitt er at slike ting er detaljer, du tar noe du liker som du syntes passer til situasjonen. Når jeg sitter med gode venner eller en date så er ei flaske vin og mørk sjokolade noe av det beste som fins. Mens hvis det er en filmkveld der man bare skal ha det gøy og tulle litt så tar man frem seigmenn (seigdamer, bedre smak) og M sjokolade! Ei stor flaske cola eller et par øl på deling.

Det er det som skiller de som virkelig "har stil" fra de som ikke har det. Stil handler ikke om å dukke opp i en sommekjole midt på vinteren, men heller om å være den som er best kledd for situasjonen. Hvis det snør skikkelig så kler du deg godt, tykt og stilig!

Anonymous poster hash: 2cabf...5a0
Skrevet

Båtis (er sexy å spise det og smaker godt) eller vanlijeis med varme skogsbær

Potetgull med paprikasmak

Cola

Evt også:

Nøtter (gjerne uten salt siden det er endel salt i pizza)

Moreller (ikke sesong nå,men en annen gang)

Evt litt honningmelon, mandariner, druer (frukt)

Og viktig å huske de bombene, de sursalte - de resulterer gjerne til kyssing siden man fjerner evt egen tro på dårlig ånde.

Vet ikke jeg, men iskrem tror jeg er en toppers, og litt frukt og noe salt.

Skrevet

Ja, og litt sjokolade, gjerne bare melkesjokolade (den er jo god).

Skrevet

Sjokolade
Smågodt
Chips og dip

Anonymous poster hash: dfea7...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...