lisamarie85 Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Jeg har trålet gjennom alle kokebøkene mine, i tilleg bruker jeg mye nettet for og finne oppskrifter til mat, kaker, og bakst. min store favoritt på baking er: Kakehuset og på mat er jeg mest fornøyd med denne: Trines matblogg hvilke blogger bruker du ofte?fornøyd?
mercury_ Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Mine favoritter: - Matbloggen - Krem.no - Mat på bordet - Cake please - Ferske(n)muffins - Joy the Baker - Leila Lindholm - Nigella Lawson - Jamie Oliver Følger disse på Facebook også, sånn at inspirasjonen bare tikker inn i newsfeeden min Ellers også Trines matblogg, matprat, klikk.no/mat og dinmat.no
Pingting Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Tastespotting blir jeg aldri lei av. Det er et slags samlested hvor brukerne selv kan legge inn egne eller andres bloggposter. Kravet er at de skal både se flotte ut, og være gode oppskrifter. Kjempefin side å bare stikke innom og bla litt i de seneste postene, eller å søke på spesifikke ting. Ellers så bruker jeg google og Pinterest mye når jeg har mer spesifikke ideer jeg kan søke på. Eller så er What the Fuck Should I Make for Dinner-generatoren både underholdende og faktisk ganske inspirerende. 2
Frk. Belle Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 En av mine (nye) favoritter er http://cookieandkate.com/
lisamarie85 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2014 takk for alle tips alle flotte damer:-D da legges de i lista mi i tilleg til kakehuset og trines mat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå