Gå til innhold

Vi fant tonen trodde jeg..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forrige helg var jeg på fest hvor det var et par jeg ikke hadde møtt før. Jeg bet meg spesielt merke i en gutt, som var ganske stille og sjenert, litt som meg, men som ble litt mer pratsom utover kvelden. Jeg ble ganske full og småkvalm, og utpå kvelden satt jeg meg i trappa som var rett utenfor dodøra, i tilfelle det skulle gå galt. Etterhvert kom han jeg hadde lagt merke til med et glass vann til meg. Han satte seg ved siden av meg i trappa og sa det så litt ut som jeg kunne trenge det når jeg hadde gått fra resten. Jeg tok glasset og da la han armen rundt meg og dro meg litt inntil han. Han strøk meg på armen og det føltes på en måte riktig når han holdt rundt meg, som at alt var bra og jeg ikke var kvalm. Vi satt der en stund uten å si stort, så gikk vi inn igjen til de andre, når jeg følte meg pigg nok. Der ble vi sittende å prate og jeg følte vi fant tonen. Han spurte om nummeret mitt og fikk det, men jeg har ikke hørt noe fra han.
Jeg har funnet han på facebook, skal jeg legge han til eller er han bare ikke interessert?

Anonymous poster hash: 013ac...def
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg han til :)

Kanskje han bare var så sjenert at han ikke turte dagen derpå.. var redd for at når du var edru så ville du ikke snakke med ham f.eks? :)

Anonymous poster hash: 29e82...cd6
  • Liker 7
Skrevet

Enig med den over. Han tenker mest sannsynlig at du neppe husker ham eller tenker det samme edru, og vil ikke ta sjansen på å drite seg ut.

Anonymous poster hash: aebb2...ccc
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke sende han en melding på Facebook ( kan jo det uten å være venner)

Da kan du jo skrive at du syntes det var hyggelig at han passet på deg osv.

Da legger du jo ikke noe press på han eller deg og du finner jo da raskt ut om han er intessert om han svarer tilbake.

Jeg selv ville ikke lagt til en jeg kun har møtt en gang på fest på Facebook ...

Skrevet

Kan du ikke skrive på facemelding noe ala "Hei. Ville bare takke for at du passet på meg når jeg ble så full/dårlig i helga, det var hyggelig av deg" ?

• Liker 1
Skrevet

Jeg la han til jeg og sendte han melding da han godtok. Han hadde visst skrevet et tall for mye når han fikk nummeret mitt, så når han sendte melding var det ugyldig. Men det er oppklart nå og han spurte om vi kunne møtes til helgen :D

- TS

• Liker 2
Skrevet

Jeg la han til jeg og sendte han melding da han godtok. Han hadde visst skrevet et tall for mye når han fikk nummeret mitt, så når han sendte melding var det ugyldig. Men det er oppklart nå og han spurte om vi kunne møtes til helgen :D

- TS

Ah, en happy ending!Så gøy! :hoppendeglad:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...