Gå til innhold

Hos frisøren - kjole på??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg skal gifte meg om en uke, også lurer jeg på om jeg skal ha med eller på brudekjolen hos frisøren, eller hvordan det skal gjøres? Noen som har noe erfaring? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke hatt kjolen på! Tenk på alt vann/ produkter i tillegg så sitter du jo lenge - ikke særlig behagelig og kjolen blir krøllete. Ta på deg noe som du ikke må dra over hodet og skift etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal til frisøren bør du ikke ha på deg kjolen. Ta på deg noe som du kan kneppe opp fremme, slik at du ikke trenger å dra det over hodet. Noen frisører har også det slik at du kan ta med deg kjolen og skifte der; etter du har ordnet deg på håret (og sminke, selvfølgelig)

Anbefalt rekkefølge: Hår, sminke, kjole!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du rett fra frisøren til vielsen? Ring isåfall frisøren og spør om du kan ta med deg kjolen og skifte der. Da jeg giftet meg for en uke siden fikset de først hår, så sminke, så på med kjolen og så på med slør og tiara. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUn spør faktisk ikke om hun skal ha den på men med.

Her er det froskjellig praksis, jeg skal ha med min til frisøre og skifte der, for så å reise rett derfra til kirken, når pappa henter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal rett fra frisøren til kirken så ville jeg skiftet hos frisøren. Ta på deg en bluse med knapper foran mens du skal ordnes håret på sånn at du slipper å dra genser over hodet.

Dagen før bryllupet skal jeg ned til frisøren for å levere brudekjolen, sløret, undertøyet og smykkene, så skifter jeg der etter at hun har ordnet håret og sminket meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisøren min sa at jeg kunne ta på kjolen der. Derfor hadde jeg tenkt at jeg tok på meg undertøy/torolett og strømper under noe ledig tøy. Så blir det hår, sminking og skifting til kjole hos frisøren. Ble nå plutselig redd for å glemme noe hjemme, sko f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...