AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Hei. Jeg har lyst til å piffe opp sexen til meg å typen min, men jeg har lite erfaring og er lite kreativ. Noen som kan komme med egne erfaringer og tips for ett spennende sexliv? Sexstillinger, leketøy, utkledning, teasing osv.Anonymous poster hash: f32df...cd6
Gjest Awzm me Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Offentlig sex, rollespill, her kan man jo finne på mye men det avhenger litt av hva dere tenner på, håndjern og blindfold er jo spennende. Nye stillinger, kanskje? Om han f.eks er den som tar mest kontrollen under sexen kan du stoppe han, og ta styringen litt. Hmm, dere kan jo prøve analsex, om dere ikke har gjort det før, eller ha sex med vibrator eller buttplug
Gjest Anri Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Offentlig sex, rollespill, her kan man jo finne på mye men det avhenger litt av hva dere tenner på, håndjern og blindfold er jo spennende. Nye stillinger, kanskje? Om han f.eks er den som tar mest kontrollen under sexen kan du stoppe han, og ta styringen litt. Hmm, dere kan jo prøve analsex, om dere ikke har gjort det før, eller ha sex med vibrator eller buttplug Jeg burde bli flinkere på å ta styringen ja.. Offentlig sex har jeg veldig lyst til å gjøre mer, men føler aldri det passer inn analsex har vi ofte, det er veldig godt, men vi er ikke så veldig flinke å prøve nye stillinger
Gjest Coolaid Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Prøv en ny stilling hver dag eller et fast bestemt antall ganger pr uke og se hvor mange dere klarer å finne. Ta det som en hjemmelekse eller noe. Dere velger annenhver gang og overrasker partneren med å bestemme dagens stilling. Vet at nrk puls har et stillingsgalleri. Gjør det som et forskinignsprosjekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå