AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Hva slags snapchats liker dere å få? Jeg er nybegynner, og vet ikke hva som er kult. Anonymous poster hash: 6be01...98b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Hva sender man ikke.. Så lenge du har litt variasjon i det du sender så er det som regel underholdene nok. Anonymous poster hash: 828d9...e1f
Aviendha Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 IKKE nakenbilder i alle fall! Hva som helst, egentlig. Jeg får snaps av vennene mine om hva de gjør osv.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 jeg sender ikke noen spesielle bilder. vi pleier å snakke sammen på snapchat, så som regel så blir det bare bilder av et tastatur, et tak, en busk, en vegg osv En sjelden gang blir det bilder av mat, hva vi gjør osv Anonymous poster hash: 74abf...005
Gjest Belle âme Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Dyra mine. morsomme øyeblikk Treninger Sjokolade, boller osv Når eg er ute Stygge grimasebilder(bare til gode venner)
Gjest Blubbs Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Grimaser, "se så fyllesyk jeg er", mat (hvis jeg spiser noe spesielt digg, eller veldig trist og kjedelig, ikke normal mat). Jeg-savner-deg snapp til kjæreste "sitter på skolen å gjør dette" Evt. bilde av megselv hvor jeg opplyser om noe som jeg vil dele med samtlige venner, men ikke hele facebook.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå