Gå til innhold

3kant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei, noen som har noe erfaring med trekant?

Jeg og bestevenninna mi har snakket en del om trekant i det siste, og jeg tror begge i bunn og grunn har sykt lyst å prøve det ut. Men med hverandre hadde det jo bare blitt sykt kleint! Vet liksom ikke hvem jeg skulle hatt det med, og om det skulle vært to jenter og en gutt, eller meg og to gutter. Hvem har dere gjort det med? Kleint etterpå?

Og hvordan er det egentig å ha trekant? Har alle sex samtidig (fingring, runking, sex og alt det der) eller ligger en der og ikke gjør noe mens de andre holder på og ååh.

Hvis det hadde vært en gutt og to jenter, må han bytte kondom fra jente til jente da? Må han ikke bruke veldig mange kondomer på det da? Hahah hvis han skal bytte mye liksom? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei, for det første trenger man ikke tenke gjennom alle mulige scenarioer på forhånd, det finnes ting som kan tas på sparket ;)

Hvem du har det med er jo vanskelig for andre å sin noe om, det varierer fra individ til individ. Noen vil ha det fremmede, andre vil ha det med noen de kjenner godt, mens andre igjen vil ha det med partner og en fremmed eller en de kjenner godt. Mange muligheter altså. Noen liker å ha det med venner, har selv en bekjent som pleier å ha trekant sammen med bestekompisen så folk er forskjellige. Selv styrer jeg unna venner, men har det gjerne med partner.

Hvem som har sex med hvem er også en varierende greie, men det "vanlige" er at om det er to gutter så har de sex med jenta og ikke hverandre, mens er det to jenter har de gjerne sex med hverandre. At en skal ligge å se på fungerer kun hvis dette er noe den personen tenner på, det er lett å falle utenfor i en trekant, og det er ikke noe moro om man ikke gjør det frivillig. Det er viktig at alle har noen sosiale antenner som strekker seg litt lenger enn hårstråene, og at man er litt vare for hvordan de andre har det.

Hva slags sex man har avhenger jo av hva man liker, men det fordrer at man er nogenlunde fleksibel og "altetende" (no pun intended), om man bare liker en stilling kan det bli vanskelig å finne sin plass i en trekant.

Å bytte kondom er lurt, og med mindre man er veldig fattig så ser jeg ingen utpreget hensikt med å spare på kondomene. Tipper gutten gladelig ofrer ukelønna si for en pakke kondomer, så himla mange trenger han ikke...

Spørs jo også hvor lenge han holder ut ;)

Lykke til med geometrien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...