Gå til innhold

Uoppdragne unger

Fremhevede innlegg

Skrevet

det dummeste jeg hører er foreldre som sitter og forhandler med barn på to, tre år, "vil du ha is", "vil du ha yoghurt", "vil du ha nøtter", "vil du ha is før eller etter middag"

Anonymous poster hash: 62164...192

Men det må være anledning for at barnet kan ta valg også? La de få et par valg så de får bestemme noe selv.

Anonymous poster hash: 09ec3...e36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan forholder man seg til disse? Jeg tenker da på regelrett frekke barn og tenåringer, som både oppfører seg dårlig og svarer frekt. Jeg syntes foreldre i dag har litt for lett for å forsvare dem, slik at de kommer unna med alt for mye dårlig oppførsel. Skal man forstå seg ihjel på alt? Eller er det lov å bli sint?

Anonymous poster hash: 9988b...33a

Hvordan forholder man seg til disse? Jeg tenker da på regelrett frekke barn og tenåringer, som både oppfører seg dårlig og svarer frekt. Jeg syntes foreldre i dag har litt for lett for å forsvare dem, slik at de kommer unna med alt for mye dårlig oppførsel. Skal man forstå seg ihjel på alt? Eller er det lov å bli sint?

Anonymous poster hash: 9988b...33a

Se på foreldrene, så skjønner du årsaken. Kjenner masse unger, og det er unger av begge sorten. Minst av den sorten som er frekke osv. De fleste er godt oppdradd. Jeg kan egentlig peke ut like unger hvilke foreldre de har.

Anonymous poster hash: b827b...3a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...