Gå til innhold

Nei, store pupper er ikke flott

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har store pupper. Det er ikke flott. Eller bra. De er i veien, stygge, det er dritvanskelig å finne stor nok BH, og de koster flesk.. Kan ikke gå på h&m og kjøpe BH til 99kr liksom.

Så dere som har smø pupper: jeg misunner dere! Heldige! Nyt det. Nyt å kunne løpe uten at det føles som om noen prøverå rive av dg huden.

Anonymous poster hash: a044e...6c8

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart klipper jeg av puppene mine. Får bare dårligere og dårligere selvtillit av hvordan store pupper blir sett på som fælt og ekkelt.

Anonymous poster hash: d45e1...0cf
  • Liker 6
Skrevet

Amen til det! Pluss at utringing blir fort veldig slutty på mine 90E… :sur:

• Liker 4
Skrevet

Man vil vel alltid ha det man ikke har.

Mange med små pupper synes at plagg ser finere ut på med litt mer foran. Løpegreia forstår jeg, at de koster flesk er ikke så uvanlig - de med smal omkrets, meg inkludert, kan heller ikke kjøpe BH på H&M.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har store pupper. Det er ikke flott. Eller bra. De er i veien, stygge, det er dritvanskelig å finne stor nok BH, og de koster flesk.. Kan ikke gå på h&m og kjøpe BH til 99kr liksom.

Så dere som har smø pupper: jeg misunner dere! Heldige! Nyt det. Nyt å kunne løpe uten at det føles som om noen prøverå rive av dg huden.

Har du overveid brystreduksjon?

Skrevet

Har du overveid brystreduksjon?

nei, jeg har flesk å ta av, så store "i-veien-pupper" er en god motivasjon for å trene hardt :) håper på å miste litt puppestørrelse på den måte.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg må kjøpe BH som oftest på Triumph og de koster gjerne rundt 400 kroner.

Bruker C65 ca, som tilsvarer en A75 i cup. Så er ikke bare og bare å være liten heller.

Gjest avocadoen
Skrevet

Man vil vel alltid ha det man ikke har.

Mange med små pupper synes at plagg ser finere ut på med litt mer foran. Løpegreia forstår jeg, at de koster flesk er ikke så uvanlig - de med smal omkrets, meg inkludert, kan heller ikke kjøpe BH på H&M.

Enig. Hadde jeg hatt litt større pupper hadde jeg plutselig sett mye bedre ut i bikini og badedrakt. Men jeg er ikke misfornøyd med mine altså :)

• Liker 1
Skrevet

Så lenge det er naturlig og ikke silikon er det veldig pent med både små og store. Change burde vel ha bher til store byster?

Anonymous poster hash: 0d27d...830

Skrevet

De koster ikke flesk.

Er er flesk.

• Liker 3
Skrevet

Er ikke dette flott? ;)

Anonymous poster hash: 893ec...fa0
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Så lenge det er naturlig og ikke silikon er det veldig pent med både små og store. Change burde vel ha bher til store byster?

Anonymous poster hash: 0d27d...830

Greia er jo at disse koster mellom 450 og 700 kr. Kan man gå på H&M kan man få 4 bh-er til den prisen...

Er helt enig med TS, men det er mulig jeg tar brystreduksjon når jeg har ammet :)

Endret av Stormborn
  • Liker 1
Skrevet

Change er svindyrt! Syns det er så kjipt å punge ut en 500-lapp eller mer for en bh, det passer liksom ikke så godt med studentbudsjettet.

Har 75H, og reduksjon vurderes sterkt, kommer garantert til å få nakkeplager før eller senere.

• Liker 1
Skrevet

Change er svindyrt! Syns det er så kjipt å punge ut en 500-lapp eller mer for en bh, det passer liksom ikke så godt med studentbudsjettet.

Har 75H, og reduksjon vurderes sterkt, kommer garantert til å få nakkeplager før eller senere.

Change er ikke svindyrt. Change er dyrt, men er fortsatt billigere enn mange andre undertøysbutiiker<!

Anonymous poster hash: eb890...10e

Skrevet

Store pupper er flott hvis man ikke er feit.

Anonymous poster hash: 18103...0e4
  • Liker 5
Gjest FrkAnna
Skrevet

Sjå om du finner bh på change, der får du billige bh-er i mange str. 65 F og g er ikkje lett å finne heller, bare pga omkretsen!

Skrevet

Jeg ser problemet ditt. I familien min er det vanlig med store bryst, og de fleste har tatt brystoperasjon! Jeg hadde selv veldig store bryst, men slanket meg mye og gikk ned tre størrelser i bh! Jeg er sjeleglad for at jeg ikke tok operasjon for da hadde det ikke vert noe igjen :-)

Store bryst er en plage for rygg og det er veldig tungt med all den vekten foran! Jeg hadde prøvt å gå ned i vekt(vist du er overvektig) fordi puppene minsker da! Vist du ikke er overvektig men samtidig har store bryst hadde jeg absolutt vurdert operasjon!

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Jeg vil heller ha små og faste, som ikke er i veien, og ikke henger. Bruker per i dag 70D, men vil gradvis trene vekk enda mer av dem på en naturlig måte. Jeg liker dem, men vil ikke at de skal bli hengete med tiden. :rodmer:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg vil heller ha små og faste, som ikke er i veien, og ikke henger. Bruker per i dag 70D, men vil gradvis trene vekk enda mer av dem på en naturlig måte. Jeg liker dem, men vil ikke at de skal bli hengete med tiden. :rodmer:

Du slipper nok ikke unna tyngdekraften, du heller.

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Du slipper nok ikke unna tyngdekraften, du heller.

Lov å håpe.

Og hvis ikke, så finnes det bandasjer og andre ting til å klistre dritten inntil kroppen med :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...