-Jiinxs- Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Det har vel holdt på i over en uke nå, begynner å bli så utrolig irritert. Leste litt her og forstod at jeg kanskje burde ta meg en tur til legen og få en blodprøve. Men jeg sliter også mye med de andre alternativene som ble nevnt i den artikkelen. Jeg har en viss anelse at det kanskje har noe med at jeg drikker for mye kaffe.. Noe jeg er veldig glad i :/ Men mange av de andre alternativene passer også. Bare lurer på om andre har slitt med dette over en lengre periode men har klart å kvitte seg med den irriterende rykningen i øyelokket.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har hatt leamus på øyet i snart to uker, jeg holder på å bli gal!!! Kanskje det er noe som går? Anonymous poster hash: 452e8...99e
Gjest Peanut Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har hatt det selv i øyelokket, over munnen og i mageregionen. For min del så går jeg til kiropraktor, og der fikk jeg fortalt at i mitt tilfellet var det nok pga stress (har perioder som er fryktelig stressende), og det har gått over når jeg har sluttet å stresse.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Stress er en veldig sannsynlig grunn for min del i allefall! (AB#2) Anonymous poster hash: 452e8...99e
Mubba Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Får du i deg nok magnesium? Jeg hadde mye leamus før jeg begynte på magnesium. Tar blodprøver for å passe på at jeg ikke får for mye, men passer på å ligge realtivt høyt dosert
-Jiinxs- Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2014 Jeg skal først prøve en å kutte ned kaffe drikkingen og se om det hjelper. Ellers får jeg ta meg en tur til legen.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Drikk mindre kaffe, få nok søvn, stress ned, spis bedre (og drikk nok vann og vær fysisk aktiv... lev sunt, få bedre helse). Anonymous poster hash: 74b39...2f6
-Jiinxs- Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2014 Drikk mindre kaffe, få nok søvn, stress ned, spis bedre (og drikk nok vann og vær fysisk aktiv... lev sunt, få bedre helse). Anonymous poster hash: 74b39...2f6 Jeg har nok stresset veldig mye i de siste ukene, og sikkert drukket for mye kaffe enn hva jeg burde. Fysisk aktiviteter burde jeg bli bedre på og har planer om å begynne å jogge litt om kveldene. Søvn, er vel det som kanskje blir lite av. Sover vel kanskje ca 6 timer og jobber 9-10 timer dagen etterpå. Så jeg burde prøve å få meg mer søvn. Jeg har hatt leamus på øyet i snart to uker, jeg holder på å bli gal!!! Kanskje det er noe som går? Anonymous poster hash: 452e8...99e Ja, du skal ikke se bort ifra det er smittsomt Får du i deg nok magnesium? Jeg hadde mye leamus før jeg begynte på magnesium. Tar blodprøver for å passe på at jeg ikke får for mye, men passer på å ligge realtivt høyt dosert Er det mulig å få kjøpt de som piller på apoteket (butikken)?
Gjest Akiko Skrevet 31. januar 2014 #10 Skrevet 31. januar 2014 Agnesium kan du kjøpe på apotek eller helsekost.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #11 Skrevet 31. januar 2014 Jeg får leamus av en medisin men magnesium fjerner leamusen Anonymous poster hash: b0973...aa9
amonyn Skrevet 31. januar 2014 #12 Skrevet 31. januar 2014 Hadde også leamus en lang periode i høst. Spesielt en magemuskel som holdt på i dagevis Den begynte gjerne plutselig med å trekke seg sammen og det ble ganske smertefullt etter hvert. Trodde det var magnesiummangel, men blodprøver viste verdier over normalen (fordelen av å jobbe på sykehus). Så er glad jeg slapp den utgiften. Tror nok det var stress og /eller sentralstimulerende i mitt tilfelle. Men hvis det vedvarer eller blir verre, ville jeg tatt kontakt med lege. Det er en bitteliten sjanse for mer alvorlige tilstander (ALS, stivkrampe).
Minya Skrevet 31. januar 2014 #13 Skrevet 31. januar 2014 Er det mulig å få kjøpt de som piller på apoteket (butikken)? Magnesiumstilskudd finnes ihvertfall i flytende form i de aller fleste dagligvarebutikker. Troooor den heter Floradix den også, den står ihvertfall ved siden av Floradix Jerntilskudd på vitaminhylla. Dvs, de aller fleste litt større dagligvarebutikkene har den, de bittesmå har som oftest ikke plass til B-sortimentsvarer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå