AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har nådd en skikkelig nedtur i forhold til sex med kjæresten min. Han hintet en gang til at han hadde lyst til å ha trekant, men jeg overså det. Jeg synes sex er noe som skal være mellom to personer, og hadde faktisk følt at han var utro hvis vi hadde med en dame til eller at jeg var utro om vi hadde med en annen mann. En annen gang han hintet litt sa jeg klart i fra at jeg synes det er helt uaktuelt. Han jattet med og sa han forstod det. Men på en måte synes jeg det er litt vondt at han ikke skal få opplevd noe han fantaserer om. Jeg kan bare ikke gå med på det. Så er jeg litt redd for at han skal føle at jeg lukker det seksuelle såpass mye at han velger å være utro. Jeg er med på det meste andre, men bare akkurat når det kommer til å inkludere andre i sexlivet er det helt stopp. Jeg kan bare ikke gjøre det. Noen i samme situasjon med råd eller tips? Anonymous poster hash: 4bd2b...0cc 1
Gjest TheRighteous Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Du skal ikke gå med på en trekant om du ikke vil det, det er en stor sjangse for at det ødelegger forholdet og aldri blir det samme etterpå. Noen fantasier burde bare være i hodet. 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Vil han ha med en ekstra dame eller mann i sengen? Anonymous poster hash: d5829...c6a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 TS her: Tipper han ville hatt med en annen dame i senga. Jeg hadde helt ærlig blitt blågrønn av sjalusi. Anonymous poster hash: 4bd2b...0cc
daemonia Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Hvis det er en dealbreaker for han så er dere uansett såpass forskjellige på deres syn på forhold og grenser at det kan fort bli slutten etter hvert. Uansett hva som kan komme til å skje så skal du ikke føle deg tvunget til å gjøre noe du ikke vil. Du sier jo selv hvordan det vil føles, så du har ingenting å vinne på det.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Sex skal være gøy for dere begge. Om han er litt moden og oppegående, vil han ha full forståelse for at du ikke er komfortabel med dette og la være å presse deg. Gjør de tingene dere er enige om, og ha det gøy med det. Det er helt ok å ha ulike seksuelle preferanser. Noen av dem får man levd ut, andre ikke. Sånn er det Anonymous poster hash: 01842...768
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 TS her: Tipper han ville hatt med en annen dame i senga. Jeg hadde helt ærlig blitt blågrønn av sjalusi. Anonymous poster hash: 4bd2b...0cc Hm.. Jeg hadde faktisk ikke taklet å være i et forhold hvor typen ville hatt med en annen dame i sengen! Hadde blitt veldig usikker på hvorfor jeg ikke strakk til.. Bare si at det er greit, hvis dere har med en annen mann. Se hvordan han takler den. Anonymous poster hash: d5829...c6a
Mike Waters Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Vær forsiktig med å bruke "hva om ikke vi tar med en mann først i stedet" trikset - det kan slå uheldig ut Endret 30. januar 2014 av Mike Waters
Gjest Inferno Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Vær forsiktig med å bruke "hva om ikke vi tar med en mann først i stedet" trikset - det kan slå uheldig ut Hva er uheldig med å få pule to menn samtidig? 1
Mike Waters Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Hva er uheldig med å få pule to menn samtidig? Ingenting Men om du er en kvinne som ikke vil ha KKM så er det lite smart å foreslå MMK som et mottrekk om det viser seg at mannen blir hoppende glad av det
Gjest Inferno Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Ingenting Men om du er en kvinne som ikke vil ha KKM så er det lite smart å foreslå MMK som et mottrekk om det viser seg at mannen blir hoppende glad av det Er da vel ingen som foreslår noe de ikke har lyst til som et mottrekk?
Mike Waters Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Er da vel ingen som foreslår noe de ikke har lyst til som et mottrekk? Jo. Anonym bruker over mitt første innlegg Endret 30. januar 2014 av Mike Waters
Gjest Allergikeren Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 Er da vel ingen som foreslår noe de ikke har lyst til som et mottrekk? Nei, men han kan like gjerne gå med på å få med en mann til, og komme etterpå og si at "nå har jeg prøvd med en av samme kjønn, nå er det din tur!".
Gjest Inferno Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 Nei, men han kan like gjerne gå med på å få med en mann til, og komme etterpå og si at "nå har jeg prøvd med en av samme kjønn, nå er det din tur!". Jo. Anonym bruker over mitt første innlegg Aha
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 Nei, men han kan like gjerne gå med på å få med en mann til, og komme etterpå og si at "nå har jeg prøvd med en av samme kjønn, nå er det din tur!". Da kan hun jo bare si nei? Selvom han ville ha trekant med en ekstra mann trenger ikke hun gå med på å ha med dame om hun ikke vil det. Anonymous poster hash: d5829...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #16 Skrevet 30. januar 2014 Er da vel ingen som foreslår noe de ikke har lyst til som et mottrekk? Spørs hvor spekulait/strategisk man ønsker å være det: han: kan vi ha trekant? hun: ja, men bare med en mann han: ok humpe, humpe, humpe, humpe.... hun: åh, det var deilig han: ja, så tar vi en kvinne neste gang hun: nei. han: hvorfor ikke? hun: føler ikke for det. han: <sammendrag: kan bruke det mot henne i forskjellige situasjoner> Anonymous poster hash: e6fda...eb3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #17 Skrevet 30. januar 2014 Da kan hun jo bare si nei? Selvom han ville ha trekant med en ekstra mann trenger ikke hun gå med på å ha med dame om hun ikke vil det. Anonymous poster hash: d5829...c6a Ikke hvis man har sagt "greit, hvis vi tar med en ekstra mann først" som jo var utgangspunktet for denne vendingen i debatten. Anonymous poster hash: ffb14...0f6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #18 Skrevet 30. januar 2014 Ikke hvis man har sagt "greit, hvis vi tar med en ekstra mann først" som jo var utgangspunktet for denne vendingen i debatten. Anonymous poster hash: ffb14...0f6 Nei, ikke med en mann først, men bare med en mann. Det var det jeg skrev, og det er mitt utsagn folk diskuterer. Så ja. Du har misforstått litt bare. Anonymous poster hash: d5829...c6a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #19 Skrevet 30. januar 2014 Nei, ikke med en mann først, men bare med en mann. Det var det jeg skrev, og det er mitt utsagn folk diskuterer. Så ja. Du har misforstått litt bare. Anonymous poster hash: d5829...c6a Hm.. Jeg hadde faktisk ikke taklet å være i et forhold hvor typen ville hatt med en annen dame i sengen! Hadde blitt veldig usikker på hvorfor jeg ikke strakk til.. Bare si at det er greit, hvis dere har med en annen mann. Se hvordan han takler den Det er ingen annen måte å tolke dette på. "Si at det er greit" peker tilbake til "ha med en annen dame i sengen." slik det står her. Anonymous poster hash: ffb14...0f6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #20 Skrevet 30. januar 2014 Det er ingen annen måte å tolke dette på. "Si at det er greit" peker tilbake til "ha med en annen dame i sengen." slik det står her. Anonymous poster hash: ffb14...0f6 Jeg mente si at det er greit at de kan ha trekant, hvis det er med en mann mente jeg. Hun var jo ikke helt sikker på om han ville ha med en dame eller mann. Men jeg mente hvertfall at trekant er ok hvis det er med en mann, men ikke ok hvis det er med en dame, for å se hva han hadde å si til det. Anonymous poster hash: d5829...c6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå