Mannen31 Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Så, vi har lyst på å teste en trekant, men hvor begynne? Noen som har noen gode råd/tips? Vi er trygge på oss selv, minimalt sjalu og alt det der, så det burde gå bra, men hvor finner man så den ekstra personen? Vi vil teste begge måtene (mmf og ffm), hva det blir først vet vi ikke, men vi vet ikke hvor vi skal finne noen heller, kan liksom ikke bare spørre kompisen om han vil være med heller, blir nok litt for kleint for vår del. Hvordan går man evt frem på byen? Eller, finnes det nettsider for slikt? (det siste der er vel egentlig et dumt spm) Tips tas imot med takk =)
Mannen31 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2014 Ikke mange med reel erfaring på dette her inne kanskje?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Det er jo mange sexsider på nettet, cupido o.s.v. Noen vil garantert foreslå gaysir. Men jeg som lesbisk vil si: Det er bare plagsomt for oss kvinner/jenter der inne å få meldinger fra par som ønsker trekant. De fleste av oss er ikke der inne for å få kontakt med menn eller par. Vi er der for å få kontakt med andre jenter/kvinner! Anonymous poster hash: 0a95b...7b1 1
Mannen31 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2014 Ja, gaysir har vi jo visst om, men har bevisst valgt å ikke bruke den, nettop pga det du sier. Vi ønsker jo heller ikke en person som kun vil fokusere på samme kjønn, her skal jo alle helst få litt nytelse, alle skal få =)
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Prøv nakenprat.com. De har egen kontakt-forum og flust av både menn og damer der. Bare vær spesifikke på hva og hvem dere ønsker, så får dere plukke ut en heldig vinner som stiller alle krav. (jeg skriver dette så konkret fordi det er også mange useriøse der) Anonymous poster hash: db619...530
Mannen31 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2014 Takk for tips, skal sjekkes ut ja. Og ja, det vi er redd for, at det er mange useriøse på sånne sider, men er vel umulig å finne slike sider hvor det kun er 100% serriøse folk?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Jeg og exen hadde det to ganger. Begge ganger mff. Jeg (jenta) pratet egentlig bare med ei jente på byen, og dersom hun virka åpen nok så fortalte jeg at typen var så gira på å prøve, og jeg hadde tenkt å være snill og at hun virket så søt og om hun ville bli med. Så tok vi et par shots og tok taxi hjem til oss. Easy peasy. Anonymous poster hash: 7f6a0...4eb
Mannen31 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2014 Nå er nok dama mi for sjenert for slikt, med unntak etter et par tequilla, problemet da, er hun sovner i taxien
Mike Waters Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har en anelse om hvilken trekantvariant som kommer først Prøv Cupido. Vi har hatt profil der. Bare vær tålmodig, og forvent 100 meldinger fra menn for hver melding dere får fra en kvinne om dere får noen i det hele tatt. Det er mye grums dere ute også, så ta på dere doble filterhatter
Mannen31 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2014 Cupido skal sjekkes ut, men ja, er sikkert lurt med filter på alle disse stedene
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Vi har fått napp både på cupido og swingersklubb. Men usikker på hvordan man innleder, siden det begge gangene var jenta som kontaktet oss og kom med forslaget. Anonymous poster hash: fe4dc...12e
Mannen31 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 30. januar 2014 Testet cupido nå, opprettet profil, ulempen der, er jo at man må betale
Mike Waters Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 Nei, man MÅ ikke betale der. Man får best utbytte om man betaler, og prisen er heller ikke avskrekkende høy, men man må altså ikke.
Mannen31 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #14 Skrevet 30. januar 2014 Nei, MÅ ikke, det er sant, men skal man sende mer enn tre mld i døgnet, MÅ man betale, og det er jo kjedelig med den begrensningen da. Prisen er jo ikke så ille, men tror nok vi avventer til vi ser hvor seriøst/useriøst der =)
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 Nå er nok dama mi for sjenert for slikt, med unntak etter et par tequilla, problemet da, er hun sovner i taxien Jeg er egentlig veldig sjenert selv, men hadde tatt noen shots før det også. Cluet er å ikke ha så lang taxitur hjem. Hehe. Anonymous poster hash: 7f6a0...4eb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #16 Skrevet 30. januar 2014 Vi var i samme situasjon for et par år siden. Vi likte cupido veldig godt FORDI det er betaling og dermed luker ut noen av de useriøse. Swingersklubbene i oslo er jo også et forsiktig sted å prøve. de har jo kvelder for nybegynnere, tema og for bare par/jenter, yngre swingere osv. Men på cupido er det også forum der privatpersoner lager til treff som f.eks på en restaurant for å mingle og finne noen. De er veldig greie uten press, og alle er jo "potensielle". Anonymous poster hash: cd52e...28e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #17 Skrevet 30. januar 2014 Nei, MÅ ikke, det er sant, men skal man sende mer enn tre mld i døgnet, MÅ man betale, og det er jo kjedelig med den begrensningen da. Prisen er jo ikke så ille, men tror nok vi avventer til vi ser hvor seriøst/useriøst der =) Vel, husk at det kryr av par som søker det samme som dere der inne, og det å gidde å punge ut 99kr for en måned og profilere seg skikkelig er en grei måte å begynne å profilere seg seriøst på. Største mangelen er at du ikke får skrive profiltekst uten å betale, og da er det fryktelig vanskelig å formidle noe oppegående om seg selv. Anonymous poster hash: fe4dc...12e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Enklest å finne ekstra mann/gutt til 3-kant.<br />Mange kåte singel-gutter der ute. Og alle har bilder av tissen.<br />Men av resten er det så som så.<br />Tok noen pirrende bilder av oss 2, som viste alt, men ikke bildet i stua og ansiktet.<br />Hadde flere bilder på "privaten".<br />Fikk ørten svar, men gikk for en som virket OK. At han hadde den kølla,<br />var vel ikke negativt heller.<br />Avtalte å møtes på nøytralt hotell, og vi fant tonen med det samme.<br />Ikke noe bildejuks av kølla heller. Begge gutta fikk tømt seg 2 ganger hver<br />om kvelden. Før vi reiste fra hverandre neste morgen, hver sin tømming.<br />Mye kondomstyr første kvelden, men nå har alle sjekket oss. OG alt OK.Anonymous poster hash: 39c50...a48
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 Meld dere inn i ulike grupper på Cupido. Det finnes mange grupper hvor folk søker noen til trekant... Tro meg når jeg sier at det er verdt den lille prisen, jeg er medlem der og er mer enn fornøyd med mine erfaringer derfra Anonymous poster hash: 7c14f...458
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå