Gjest FrkAnna Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Har lenge hatt negler som splitter seg, no har eg brukt negleforsterkar, smørt med olje og håndkrem og filt neglene i staden for å klippe dei, i ca 2 mnd, men den eine pekefingeren blir ikkje bra. Nåken som har tips? Har ikkje vitamin/mineral mangel.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Forsøk gellakk, du kan få et lite kit fra Depend for en billig penge eller du kan forsøke shellac eller lignende i salong om du ikke gjør det selv. Det forsterker neglene uten å ødelegge så lenge man fjerner lakken i tide uten å pille den av. Varer i 2 uker. Anonymous poster hash: 08cde...dfa
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Har lenge hatt negler som splitter seg, no har eg brukt negleforsterkar, smørt med olje og håndkrem og filt neglene i staden for å klippe dei, i ca 2 mnd, men den eine pekefingeren blir ikkje bra. Nåken som har tips? Har ikkje vitamin/mineral mangel. Vil tro det er lite heldig å kun maskere problemet slik som AB over henviser til å gjøre. Bruker du neglekrem? Serum flere ganger om dagen? Bruker du hansker når du skal gjøre noe som innbefatter vann? Bruker du neglelakkfjerner med aceton? Eventuelt bør du gå til en lege eller en som spesialiserer seg på negler. Anonymous poster hash: 7bb49...5ed
Gjest FrkAnna Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Vil tro det er lite heldig å kun maskere problemet slik som AB over henviser til å gjøre.Bruker du neglekrem? Serum flere ganger om dagen? Bruker du hansker når du skal gjøre noe som innbefatter vann? Bruker du neglelakkfjerner med aceton?Eventuelt bør du gå til en lege eller en som spesialiserer seg på negler. Anonymous poster hash: 7bb49...5ed Bruker feite håndkremer, oljer og forsterker. Hansker når eg vasker og sånn, og når det er kaldt og tørt ute. Kva er forskjellen på neglekrem og håndkrem? Trudde heile vitsen med kremer og oljer var å hindre at neglene skulle bli tørre. Slutta med å bruke neglelakk, så har ikkje brukt n.fjerner på lenge, for å ikkje slite unødvendig på dei.
Gjest FrkAnna Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Forsøk gellakk, du kan få et lite kit fra Depend for en billig penge eller du kan forsøke shellac eller lignende i salong om du ikke gjør det selv. Det forsterker neglene uten å ødelegge så lenge man fjerner lakken i tide uten å pille den av. Varer i 2 uker. Anonymous poster hash: 08cde...dfa Ser for meg at neglene har splitta seg langt nedover når eg skal fjerne gel/shellacen, eller hvertfall den eine mongonegla..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå