AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Ja, dette er egentlig et spørsmål til dere jenter fra en medsøster. Dere jenter som er i forhold og utfører sexnekt fra tid til annen, fungerer det for det dere vil oppnå? Og hva bruker dere sexnekt for å oppnå? Hevn? Sinne? Få mannen til å gjøre mer hjemme? Til å få mer respekt? Makt? Oppnå fordeler materialistisk? Ja jeg spør de av dere som har brukt sexnekt som middel og ikke dere som ikke har sexlyst og dermed ikke har sex av den grunn.Anonymous poster hash: 3f816...ca4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Hvorfor er du våken ennå? fordi jeg har problemer med å sove og bruker KG som tidsfordriv til å bli trøtt. Hva med deg? Har du noe å svare på i førsteinnlegget mitt? Anonymous poster hash: 3f816...ca4
skjønnas Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har ikke hatt behov for å bruke sexnekt så veldig mye, men har brukt det litt da med eksen Noen ganger når vi hadde sex så brydde han seg ikke om jeg får orgasme eller ikke. Det hender at jeg er nesten i mål, men han endrer stilling eller slutter, selvølgelig blir jeg irritert og sur. Da vil jeg ikke ha sex på flere dager for å straffe han. Det hender også at jeg nekter han sex for å oppnå mer makt, han blir mer snill og søt Gjør alt for meg, slik at han får sex. Greit å ha det hyggelig noen dager, så da må jeg nekte han sex ( han er som sagt en EKSEN nå) 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Sånn er typen min nå, virker som han får mer respekt for meg når jeg ikke gidder/orker ha sex. De periodene vi har mye sex gidder han ikke gjøre like mye for meg i sengen, hjemme osv. Men så fort jeg kutter sexen så er han på pletten og er den gentlemannen og styrer og ordner hjemme, kjøper blomster og det ene med det andre. Begynner å lure på om årsaken er hore/madonna kompleks og om alle menn har dette eller hva? Synes i grunn det er skikkelig kjipt å kjøre sexnekt når jeg er kåt og har lyst på sex.... Men må jo si at jeg ikke synes spesielt om hvordan han oppfører seg mot meg pga sex. Er dette vanlig? Kan ikke si jeg har merket at mine ekser har vært slik..Anonymous poster hash: 3f816...ca4 1
Måndagsbarn Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Skjønner at jeg trår i tornekrattet nå, men dæven. Er vi ikke voksne damer, eller? Er du over 18 så må du kunne løse samlivsproblemene dine på en mer seriøs måte enn å manipulere mannen din med sex/mangel på sådan. Om han ikke er hensynsfull, grei, flittig og (fyll inn ønsket adjektiv) nok, så bare snurper vi igjen og -straffer- ham til han skjønner tegninga? Slår dere ungene deres når de ikke lystrer, også? Nekter dere å gå på jobb dersom sjefen ikke ler av vitsene deres? Hvordan man forholder seg til partner, sier mye om hvordan du forholder deg til resten av menneskene i livet ditt, og hva slags holdning og RESPEKT du har for samlivet dere har bygget sammen. Jaja, nå skal jeg ikke hisse meg altfor mye opp, for det er jo tross alt dere selv dette går utover i lengden. En ålreit mann gidder neppe å finne seg i slikt på sikt, og dersom han ikke er drømmeprinsen, ja, da må dere enten kommunisere at han kommer til kort når det gjelder hus og hjem og hva det måtte være, eller så må dere finne døra. Passiv-aggressive løsninger er så ungdomsskolestil, og det løser ingenting på sikt, håper dere finner en måte å kommunisere bedre med partner i stedet for å nekte ham noe som i utgangspunktet skal gi dere begge nærhet, kos og glede. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Skjønner at jeg trår i tornekrattet nå, men dæven. Er vi ikke voksne damer, eller? Er du over 18 så må du kunne løse samlivsproblemene dine på en mer seriøs måte enn å manipulere mannen din med sex/mangel på sådan. Om han ikke er hensynsfull, grei, flittig og (fyll inn ønsket adjektiv) nok, så bare snurper vi igjen og -straffer- ham til han skjønner tegninga? Slår dere ungene deres når de ikke lystrer, også? Nekter dere å gå på jobb dersom sjefen ikke ler av vitsene deres? Hvordan man forholder seg til partner, sier mye om hvordan du forholder deg til resten av menneskene i livet ditt, og hva slags holdning og RESPEKT du har for samlivet dere har bygget sammen. Jaja, nå skal jeg ikke hisse meg altfor mye opp, for det er jo tross alt dere selv dette går utover i lengden. En ålreit mann gidder neppe å finne seg i slikt på sikt, og dersom han ikke er drømmeprinsen, ja, da må dere enten kommunisere at han kommer til kort når det gjelder hus og hjem og hva det måtte være, eller så må dere finne døra. Passiv-aggressive løsninger er så ungdomsskolestil, og det løser ingenting på sikt, håper dere finner en måte å kommunisere bedre med partner i stedet for å nekte ham noe som i utgangspunktet skal gi dere begge nærhet, kos og glede. jeg driver ikke med sexnekt, jeg bare fortalte noe jeg hadde observert hos min samboer hva gjelder sex og fravær av sex og hans adferd i forhold til meg. Skjennepreken har jeg ikke bedt om jeg spør om andre kvinners erfaringer i forhold til dette med sexnekt, og hvorfor de gjør det. Har du noe å bidra med til de spørsmålene?Anonymous poster hash: 3f816...ca4
Måndagsbarn Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 jeg driver ikke med sexnekt, jeg bare fortalte noe jeg hadde observert hos min samboer hva gjelder sex og fravær av sex og hans adferd i forhold til meg. Skjennepreken har jeg ikke bedt om jeg spør om andre kvinners erfaringer i forhold til dette med sexnekt, og hvorfor de gjør det. Har du noe å bidra med til de spørsmålene?Anonymous poster hash: 3f816...ca4 "Skjenneprekenen" var til de som driver sexnekt, det kom jo ganske tydelig frem, så med mindre du følte deg truffet så var vel ikke det noe problem. Jeg bidro med mitt syn på saken og min erfaring så langt er at de kvinnene som driver med sexnekt fremstår som relativt ressurssvake og manipulerende, og siden det har vært flere slike tråder i det siste så benyttet jeg anledningen til å fremme mitt synspunkt, her ute på det frie internettet. Mitt innlegg var i aller høyeste grad relevant for tråden, så du trenger ikke tøyse deg til ved å si at dette har du ikke bedt om - som man roper i skogen får man svar osv. Jeg utgår som sagt fra at de som driver med manipulasjon i forholdet sitt, ikke videre har planer om å ta til fornuft bare fordi de får kritikk av meg, men de kan jo ha godt av å få høre at det finnes folk som bruker sunne, kommunikasjonsbaserte løsninger i forholdene sine, og at det fungerer både på den måten at man får en blid og fornøyd partner, og sex der begge prøver å gjøre det godt for den andre. Shit påmfritt! 1
OnlyGemini Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Sexnekt? Wtf? Om man føler at man trenger å manipulere partneren sin er det på tide å gå hver til sitt tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 "Skjenneprekenen" var til de som driver sexnekt, det kom jo ganske tydelig frem, så med mindre du følte deg truffet så var vel ikke det noe problem. Jeg bidro med mitt syn på saken og min erfaring så langt er at de kvinnene som driver med sexnekt fremstår som relativt ressurssvake og manipulerende, og siden det har vært flere slike tråder i det siste så benyttet jeg anledningen til å fremme mitt synspunkt, her ute på det frie internettet. Mitt innlegg var i aller høyeste grad relevant for tråden, så du trenger ikke tøyse deg til ved å si at dette har du ikke bedt om - som man roper i skogen får man svar osv. Jeg utgår som sagt fra at de som driver med manipulasjon i forholdet sitt, ikke videre har planer om å ta til fornuft bare fordi de får kritikk av meg, men de kan jo ha godt av å få høre at det finnes folk som bruker sunne, kommunikasjonsbaserte løsninger i forholdene sine, og at det fungerer både på den måten at man får en blid og fornøyd partner, og sex der begge prøver å gjøre det godt for den andre. Shit påmfritt! Ser ut som dette blir nok en tråd som sporer av her på KG.. Uten at TS egentlig får tilsvar på spørsmålene sine av de den gjelder..Anonymous poster hash: 3f816...ca4 1
Gjest Andrea93 Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Syns sexnekt er en uting og kommer aldri til å bruke dèt for å oppnå fordeler som ikke har noe med sex å gjøre. Sex er ikke noe man gir i gave eller tar vekk som straff, det har man fordi begge to har lyst.
bundy Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 (endret) TS: Jeg hadde dumpa deg fort som faen. Eller vært utro. Endret 30. januar 2014 av bundy 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 Hvis jeg i det hele tatt kommer til å vurdere sexnekt, bør jeg vurdere hele forholdet, og da er det nok på tide å skille lag. Sexnekt er i mine øyne noe av det mest ynkelige som finnes. Én sak er at man her mer lyst noen dager enn andre, og at man ofte kan skje blir ekstra gira hvis mannen f.eks. har ryddet, vasket og middagen står på bordet når jeg kommer hjem. Men dette handler om helt andre mekanismer. Sexnekt som straff er uhørt, og da straffer man jo i realiteten seg selv. Jeg vil faktisk dra det så langt at om jeg hadde nektet mannen min sex for å straffe han, så hadde han vært i sin fulle rett til å være utro. Ja, jeg mener faktisk det. Så ynkelig og tragisk synes jeg sexnekt er. Anonymous poster hash: db369...d61 3
bundy Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 (endret) For mange år siden så var det ei som prøvde seg på sexnekt. Så jeg slo opp og skaffet meg en ny kjæreste på 2 dager. Gjett om hun ble sjalu.. Endret 30. januar 2014 av bundy 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 Hvis man bedriver sexnekt så har man i alle fall ingen klagerett hvis forholdet ryker. Anonymous poster hash: fa065...8d6 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #16 Skrevet 30. januar 2014 For mange år siden så var det ei som prøvde seg på sexnekt. Så jeg slo opp og skaffet meg en ny kjæreste på 2 dager. Gjett om hun ble sjalu.. Da var hun vel bare glad hun var kvitt deg. Man blir ikke sammen med en ny en 2 dager etter et brudd, hvor gammel var du egentlig? Plis si 14 år? Anonymous poster hash: 9cbe3...e57
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #17 Skrevet 30. januar 2014 TS: Jeg hadde dumpa deg fort som faen. Eller vært utro. jeg gir vel en lang faen i det, jeg spurte hva slags erfaring kvinner har med sex nekt og hvorfor de gjorde det. Anonymous poster hash: 3f816...ca4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå