AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Hei Jeg er en mann som ønsker å begynne med yasmine p piller Dette pga jeg har lyst på bryster og litt kvinnelige former,samt at huden blir penere. Hvordan kan jeg få tak i dette,noen som vetAnonymous poster hash: 571bb...528
Monstrum Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Snakk med fastlegen din, så får du råd om hva som er best for deg kan også skrive ut resept til deg, hvis dere finner ut at du bør prøve
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 hahahahahha, tuller du nå? Anonymous poster hash: d2b59...8c2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Snakk med fastlegen din, så får du råd om hva som er best for deg kan også skrive ut resept til deg, hvis dere finner ut at du bør prøve Tror du fastlegen min vil gå med på dette,er litt redd for å spørre ser duAnonymous poster hash: 571bb...528
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Hvor gammel er du? Det finnes flere helsestasjoner for ungdom hvor de har leger som kan skrive ut p-piller, uten at fastlegen eller noen andre får vite det Anonymous poster hash: 2b1f4...b13
Gjest avocadoen Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Du får nok ikke kvinnelige former av p-piller tror jeg. Da må du gå på andre medisiner
Monstrum Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Tror du fastlegen min vil gå med på dette,er litt redd for å spørre ser duAnonymous poster hash: 571bb...528 Oppfordrer deg til å ta kontakt med legen uansett. Kan ikke være noe særlig å ikke føle seg vel i egen kropp. Kanskje legen har andre forslag enn p-piller, som vil være bedre for deg? Husk at p-piller er et prevensjonsmiddel, og kan ha en del bivirkninger. Håper du får hjelp til å finne det som blir riktig for deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå