Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hun gjorde det slutt med meg i går.etter to år..

vet vi har hatt litt problemer, men ikke så mye..

har ikke fått noe skikkelig forklaring på hvorfor det ble slik det ble egentlig..men vi trenger tid.. det jeg lurte på var..

hva kan jeg gjøre for å få henne tilbake?

noen forslag på noe særdeles utmerket romantiskt som bare må virke?eller, ivertfall som jeg kan prøve vertfall..

jeg elsker henne over alt på jord.jeg må vite at jeg ivertfall prøvde å få henne tilbake før jeg kan gå videre..

selvfølgelig, jeg skal vente lenge med å prøve å bli sammen med henne igjen..men har noen tips på hva jeg kan gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi henne tid......! :wink: Kanskje hun selv finner ut at hun savner DEG???!!! :-)

Gjest Poirot
Skrevet

Nå trenger hun tid. Om du skal ha håp om at det skal bli dere igjen må hun få tid til å savne deg. Derfor må du ligge unna en god stund. Savner hun deg ikke, er det nok lite du kan gjøre.

Gjest Anonymous
Skrevet

bør jeg ikke sende mld til henne da?

er det greit å svare på hennes meldinger?

Gjest Poirot
Skrevet

Ikke send henne sms.

Om hun sender sms til deg, kan du be henne la være, fordi det gir deg falskt håp og det er leit for deg. Det går ann å si dette uten å virke sinna.

Skrevet

Tror ikke du bør sende meldinger nei.... Sikkert greit å svare på hennes! :P

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er ikke sterk nok til å si til henne at hun ikke må sende mld til meg, for jeg går hver dag og ser på telefonen hvert femte minutt om hun har sendt meg melding..

tror heller jeg prøver å bare svare nøytralt på hennes mld, og si at alt går bra.. og selvfølgelig, ikke send til henne først..

Gjest Poirot
Skrevet
jeg er ikke sterk nok til å si til henne at hun ikke må sende mld til meg, for jeg går hver dag og ser på telefonen hvert femte minutt om hun har sendt meg melding..

Og nettopp derfor bør du si at hun ikke skal sende. Jeg har hatt det sånn selv, turte nesten ikke sove engang, var så redd for å gå glipp av en sms...

Hun får ikke deres forhold nok på avstand til å tenke, om du er tilgjengelig 24/7. Hun vil ikke finne ut at hun evt savner deg, for du er jo der for henne.

Gjest Anonymous
Skrevet

sant..jeg må tenke litt på den i natt..kan jeg da etter tre fire uker sende henne mld?eller må jeg da også vente til hun sier noe først?

Gjest Poirot
Skrevet
sant..jeg må tenke litt på den i natt..kan jeg da etter tre fire uker sende henne mld?eller må jeg da også vente til hun sier noe først?

Hehe....

Du kan nok send henne en melding da, ja.

Gjest Anonymous
Skrevet

takk for tipsene..må tenke litt på dette..

jeg vil ikke miste henne..har mistet henne alt da,men håper å få henne tilbake.hun er alt jeg lever for.

Gjest Niniel
Skrevet

Det er lurt å be henne la være å ta kontakt. Da slipper du å sjekke telefonen hvert femte minutt, og da kan du slappe av. Når du vet at ingen meldinger kommer fra henne, så kan du begynne å tenke på deg selv igjen. Ta hensyn til deg selv, nå, og ikke snakk med henne på en stund. Tro meg, det vil gjøre det mye lettere for deg. Samtidig så får hun være i fred, og kanskje oppdage hvor mye hun savner deg?

Gjest Xavia
Skrevet

Svar på meldingene hennes men pass på at du ikke høres sutrete/grinete/bitter ut.

Gjest Xavia
Skrevet
hun er alt jeg lever for.

Akkurat den kommentaren høres ikke sunn ut i mine ører. Er det virkelig slik, eller er det bare en måte å uttrykke seg på nå i sorgen?

Det håper jeg, hvis ikke kan det være grunnene til at hun har gjort det slutt.

Jeg hadde i hvert fall ikke følt meg komfortabel med å være den eneste grunnen til at typen min ville være på denne jord. Det høres masete, anstrengende og fryktelig slitsomt ut.

Gjest Hillary..
Skrevet

tror heller jeg prøver å bare svare nøytralt på hennes mld, og si at alt går bra.. og selvfølgelig, ikke send til henne først..

Tror det er greit å svare på hennes sms. Men skru av mobilen din, stakkars deg.

Skrevet
anonym skrev:

hun er alt jeg lever for.

Tror det bare er en måteå uttrykke seg på..er sjeldent sånn i praksis og in real life.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...